Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶۳ اثر  از کانون آذربایجان غربی به دبیرخانه این مهرواره ارسال شده بود که اثر طاها حسین نژاد عضو مرکز ماکو در بخش ۱۲ سال و مریم الله وردی زاده عضو مرکز شاهین‌دژ در بخش ۱۵ سال، برگزیده شد.

وی اضافه کرد: سانای نعیمی و سبحان فرامرزی در بخش ۱۲ سال از مرکز شاهین‌دژ، ثنا تقی‌نژاد در بخش ۱۹ تا ۲۲ سال از مرکز شماره ۳ ارومیه و لیلا خوش‌خلق مربی مسوول مرکز ماکو در بخش بزرگسال نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: از بین هزار و ۷۱۳ اثر رسیده به دبیرخانهی این دوره از مهرواره، ۸۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافته و ۱۲ اثر به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر در سه شناخته شدند.

زاهدی ادامه داد: این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر به دلیل هم‌زمانی با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان شرکت کنند.

وی بیان کرد: عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی همواره رتبه های برتر مسابقات ملی و بین المللی را در بخش های مختلف نقاشی، عکاسی و دیگر بخش های هنری کسب می کنند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه ماکو شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه ماکو شاهین دژ اخبار کنکور کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است