Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه نشست روشنگری انتخاباتی» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی امشب، ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلسله نشست‌های روشنگری ویژه «انتخابات ۱۴۰۰» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


اولین جلسه نشست روشنگری انتخاباتی با موضوع «واقعیت تحریف شده گذری بر موفقیت‌های شگرف آموزش و پرورش پس از انقلاب» با حضور سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور و پژوهشگر حوزه نظام تعلیم و تربیت امشب ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات1400 بسیج دانشجویی آموزش و پرورش بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ۱۱ استان به زیر صفر می‌رود

سردسیرات در استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

به گزارش مشرق، استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

سردسیرات در استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

شدت یخبندان در بسیاری از نقاط خفیف خواهد بود و غالباً بین ۰ تا ۲- درجه سانتیگراد خواهد بود؛ ارتفاعات زاگرس و البرز، اما با یخبندان شدید همراه خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • امشب ۱۱ استان به زیر صفر می‌رود