Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد که دانشگاه فرهنگیان، امروز به عنوان راهبردی‌ترین دانشگاه و مرکز آموزش‌عالی مد نظر قرار دارد.

سعید یوسفی دوشنبه 6 اردیبهشت در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان استان فارس یکی از برکات انقلاب اسلامی را به ثمر رسیدن تشکیلاتی انقلابی و حزب الهی به نام بسیج دانست و با بیان اینکه بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته است، افزود: امروز از دورترین نقاط خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا نشانه هایی از تفکر بسیجی مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت این تشکل دانشجویی گفت: یکی از رده های پرثمر در تشکیلات بسیج، بسیج دانشجویی بوده و خدمت در آن را باید قدر بدانیم.

یوسفی در ادامه با اشاره نقش موثر دانشگاه فرهنگیان در کشور، این دانشگاه را استراتژیک و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، یکی از راهبردی ترین دانشگاه ها در جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و ایجاد، حفظ و تقویت تشکیلات در این دانشگاه یک مسئله استراتژیک است.

وی در ادامه به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آن ها اشاره و بیان کرد: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است.

یوسفی با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان را سرشار از تجربه و ظرفیت بسیار شایسته ای عنوان و خاطرنشان کرد: تضمین آینده تربیت نیروهای انقلابی و افراد در دست دانشگاه فرهنگیان بوده و هزینه در زمینه آموزش عالی و فعالیت در این دانشگاه یک معامله دو سر سود است از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز متناسب با همین موضوع باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تاکید بر اجرای طرح های تربیتی برای دانش آموزان و بیان هنرمندانه اقدامات و کارهای شایسته، اضافه کرد: دوره های توانمندسازی ویژه ادوار بسیج دانشجویی اثرگذار بوده و در این راستا نیاز به آموزش و به روزشدن است.

یوسفی، مدرسه تشکیلات و کادرسازی بسیج دانشجویی(مکتب) فارس را ظرفیت بسیار بالایی برای توانمندسازی اعضای بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: هم افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بسيج دانشجويي دانشگاه فرهنگیان استان فارس دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر با صدور حکمی اسما لک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب اسما آمده است:‌ با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیئت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

به گزارش آنا، اسماً لک با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان واحد گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند