Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه "هنوز هیچ خبری از روند کاهشی کرونا در زنجان مشاهده نشده است" گفت: اگر طرح شهید سلیمانی نبود وضعیت کرونا از شرایط فعلی بسیار بدتر بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حدود یک ماه است که استان زنجان وضعیت قرمز کرونایی را تجربه می‌کند و از این رو متاسفانه آمار مبتلایان، بستری شدگان و حتی فوتی‌های کرونایی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور با قرمز شدن این شرایط محدودیت‌های جدیدی در سطح جامعه اجرا شده و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که محدودیت‌ها در آینده نزدیک لغو شوند.

در همین راستا رضا عسگری، فرماندار زنجان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی زنجان اظهار داشت: متاسفانه شرایط بسیار وخیم است و آثاری از کاهش بیماری کرونا در زنجان مشاهده نمی‌شود. همینطور تعداد مبتلایان در زنجان روند افزایشی به خود دارد و اگر شرایط به این وضعیت باشد خبری از برداشتن محدودیت‌ها در آینده نزدیک نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از شهروندان زنجانی درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، عنوان کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌ها در زنجان به کمتر از 80 درصد رسیده و این یک زنگ خطر محسوب می‌شود چرا که عادی‌انگاری جزء مواردی است که سبب افزایش بیماری در سطح جامعه می‌شود.

استان زنجان از روز سه‌شنبه وارد فاز 2 واکسیناسیون عمومی می‌شودتقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سپاه انصارالمهدی(عج) بابت اجرای طرح شهید سلیمانیشهروندان زنجانی از سپاه انصارالمهدی(عج) بابت اجرای پرقدرت طرح شهید سلیمانی تقدیر کردند

فرماندار زنجان در ادامه از رویکرد طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و افزود: اگر طرح شهید سلیمانی نبود وضعیت از آنچه که امروزه مشاهده می‌کنیم بدتر بود. ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و بسیاری از بیماران در خانه بستری شده‌اند و همین بسیجیان طرح شهید سلیمانی هستند که به بیماران در منازلشان رسیدگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر بسیجیان طرح شهید سلیمانی نبودند مشخص نبود چه کسانی به بیماران در منازل رسیدگی خواهد کرد چرا که رسیدگی به بیماران در منازلشان از عهده کادر درمان خارج بود.

عسگری در ادامه تاکید کرد: عاجزانه از شهروندان زنجانی درخواست داریم از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند و موارد بهداشتی را رعایت کنند چرا که ویروس کرونای فعلی بسیار قوی‌تر از ویروس کرونای سال گذشته است و سرعت نفوذپذیری بسیار بالایی دارد و به خاطر همین است که در این روزها شاهد هستیم افراد به صورت خانوادگی به این ویروس مبتلا می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شکل کلی فعلا خبری از روند کاهشی ویروس کرونا مشاهده نشده و آمار نشان از آن دارد که وضعیت زنجان قرمز است و با این شرایط باید محدودیت‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد مزارهای واقع در گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، عباس برزگر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست مشترک با شهرداری زنجان اظهار کرد: قبور شهدا بعد از مدتی نیاز به ساماندهی و اصلاح دارند، این کار معمولاً توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود و بنیاد شهید نیز مساعدت دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۵ درصد مزارهای واقع در گلزارهای شهدای استان زنجان ساماندهی شده است و تاکنون ۲۷۶۱ مزار در ۳۷۱ گلزار استان ساماندهی شده و با تأمین اعتبار لازم، ۱۰۰ درصد گلزارهای شهدای استان ساماندهی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه شمار گلزارهای شهدای استان ۴۳۰ گلزار است، افزود: ۲۹۰۶ مزار در این گلزارها قرار دارد که ۴۰۵ گلزار با ۱۱۱۰ مزار در روستاها و ۲۵ گلزار با ۹۹۶ مزار در شهرها واقع شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات مزارهای شهدا از بین رفتن سنگ‌نما و آسفالت ورودی گلزار شهدا، مشکل آب، وجود نداشتن نور کافی در مزار شهدا و نظافت نکردن مستمر به ویژه روزهای پنجشنبه و وجود نداشتن سطل دفع زباله در مزارهای شهدا است.

به گزارش ایمنا، نشت آب و تخریب یکی از ستون‌ها، نبود پل نرده‌ای برخی قسمت‌های آبراه، وضعیت انباشت زباله به‌ویژه در ساعات پایانی روزهای پنجشنبه، مشکلات به وجود آمده توسط متکدیان و افراد معتاد و وجود نداشتن حصار که موجب ورود خودروها به محوطه مسقف مزارها می‌شد و تخریب مزارها را در پی داشت، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) از مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

روند بهسازی مزار ۱۱ شهید آرام گرفته قطعه شهدای بهشت زهرا (س) که تنها به کف‌سازی و نصب کفپوش بتنی اکتفا شده بود و نصب نشدن یادمان شهدا از جمله مطالبات بنیاد شهید زنجان در این جلسه بود.

در این جلسه پیشنهاد شد نسبت به تعبیه دوربین ۳۶۰ درجه در هر دو گلزار بهشت فاطمه و معصومه (س) توسط شهرداری اقدام شود.

برگزاری جلسه مشترک مدیران بنیاد و شهرداری زنجان با فرماندهی انتظامی استان در خصوص تعبیه کانکس انتظامی و ایستگاه نگهبانی در بهشت فاطمه و معصومه (س) و پیگیری ساخت یادمان شهدا در بهشت زهرا (س) از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری و رئیس بنیاد شهید شهرستان زنجان به عنوان نمایندگان دو دستگاه معرفی شدند تا به صورت ماهانه و مستمر از مزارهای شهدا بازدید تا نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

در خصوص ادامه بهسازی و رفع مشکلات قطعه شهدای بهشت زهرا (س) نیز مقرر شد مدیر آرامستان‌ها و رئیس بنیاد شهید شهرستان زنجان تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش به شخص شهردار ارائه شود.

کد خبر 746565

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد