Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اتفاقات رقم خورده برای وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات آسیایی ازبکستان، علی داودی را باید اولین نماینده قطعی ایران در بازی‌های المپیک توکیو دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قهرمانی آسیا – گزینشی المپیک در روزهای پایانی فروردین ماه در تاشکند ازبکستان آغاز و روز گذشته (5 اردیبهشت) با قهرمانی قزاق‌ها، نایب قهرمانی ازبک‌ها و سومی چینی‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان نیز که با 9 وزنه‌بردار عازم این رقابت‌ها شده بود، کارش را با عنوان چهارمی تمام کرد.

جدا از بحث قهرمانی و مدال، برای وزنه‌برداری کشورمان قطعی کردن سهمیه های المپیک اهمیت داشت که به جز علی داوودی، متاسفانه هیچ یک از گزینه‌هایی که شانس کسب سهمیه داشتند نتوانستند در این رقابت‌ها کاری از پیش ببرند.

علی هاشمی که به دلایل نامعلوم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرد، کیانوش رستمی و سهراب مرادی هم که در دسته‌های 89 و 96 کیلوگرم وزنه زدند نیز به امتیاز لازم نرسیدند.

حالا علی داودی جوان دسته فوق سنگین اولین وزنه بردار ایرانی است که حضورش را در المپیک قطعی کرده است.

سهمیه دوم هم اگر از آن وزنه برداری کشورمان شود، از بین سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی هاشمی خواهد بود.

البته که کار کسب سهمیه دوم برای وزنه‌برداری ایران با توجه به اینکه گزینشی آخر در کلمبیا برگزار می‌شود و حضور در این کشور کار سختی است، در اماواگر قرار دارد.

وزنه برداری قهرمانی آسیا| قزاقستان قهرمان شد، ایران چهارموزنه‌برداری قهرمانی آسیا| سه طلای سنگین‌وزن برای داودی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری قهرمانی آسیا وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • المپیک شگفتی‌ها
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم