Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:10:08 GMT

بستری شدن ۱۴۹ بیمار بدحال کووید ۱۹ در البرز

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۵۷۴

بستری شدن ۱۴۹ بیمار بدحال کووید ۱۹ در البرز

دکتر محمد فتحی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که اکنون یک هزارو۴۴ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های استان تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

وی ادامه داد: با تلاش های مدافعان سلامت میزان مرگ و میرهای کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش چشمگیر نسبت به روزهای ما قبل همراه شد.

طبق گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این مدت ۶ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان جان باختند که شمار کل جانباختگان  کووید ۱۹ به  سه هزارو۴۰۶ بیمار در البرز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شمار مرگ و میرهای روزانه کووید ۱۹ از دهم فروردین ماه امسال در البرز روند افزایشی پیدا کرد و به ۳۴ نفر در روز رسید. از صبحگاه چهارم تا صبحگاه پنجم اردیبهشت ماه ۳۲ بیمار کووید۱۹ در این استان جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : ۳۸ هزارو۵۱۳ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در این استان بستری شده اند که ۳۴ هزارو۴۴ نفر آنان بهبود یافته اند.

از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ، اکنون شهرستان ۲ میلیون نفری کرج در وضعیت قرمز پررنگ ، شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، فردیس ، اشتهارذ و چهارباغ در وضعیت قرمز و شهرستان طالقان نارنجی کرونایی است.

ماندن درخانه ها ، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مهمترین توصیه به مردم برای مهار کرونا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی کووید-19 فاصله گذاری اجتماعی استان البرز مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 فاصله گذاری اجتماعی استان البرز مرگ و میر اخبار کنکور بیمار کووید کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد