Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:07:49 GMT

فشار مضاعف تعطیلی‌ها بر واحد‌های استیجاری

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۹۷۰

فشار مضاعف تعطیلی‌ها بر واحد‌های استیجاری


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف جعفری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان با تاکید بر اینکه نقش اصناف در انتقال بیماری کرونا بسیار اندک است، گفت: با توجه به گفته‌های ستاد ملی کرونا بیش از ۵۰ درصد انتقال ویروس کرونا در دورهمی‌ها و مجالس خانوادگی صورت می‌گیرد و انصاف نیست تمامی فشار‌ها به حوزه اصناف وارد شود و حمایتی هم از این قشر صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در این شرایط بد اقتصادی، تعطیلی واحد‌های صنفی، همان امید فروش اندک را از مغازه‌دار می‌گیرد، آیا مسئولان می‌توانند راهکاری برای پرداخت اجاره بها، چک‌های معوق و هزینه‌های عوارض شهرداری، حقوق و بیمه کارکنان، مالیات و دیگر هزینه‌های واحد‌های صنفی ارائه کنند؟

جعفری اظهارکرد: اجرای محدودیت‌ها برای مهار بیماری کرونا در همه جامعه یکسان نیست و همیشه تنها قشری که باید تعطیل شوند اصناف هستند و دیگر ادارات و سازمان‌ها که بیشترین عامل انتقال ویروس هستند، مانند بانک‌ها و ... مثل قبل باز هستند و فعالیت دارند و این موضوع عادلانه نیست.

او افزود: در این شرایط اقتصادی که اصناف نیز مشکل تامین معیشت خانواده و هزینه اجاره بها و ... را دارند، بهتر است حداقل برای گروه شغلی ۲ محدودیت ساعتی اعمال شود تا در ساعات مشخصی، واحد‌های صنفی بتوانند باز و فعال باشند و در کنار آن، نظارت بیشتری بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی اصناف ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع آگاه به تسنیم: اسرائیل در صورت پاسخ باز هم تنبیه می شود

یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.

یک منبع آگاه به تسنیم گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، که البته هنوز جریان دارد، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.

حملات موشکی و پهپادی ایران از ساعاتی قبل به شکل بی‌سابقه در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و طبق تصاویر منتشر شده، حجم انبوهی از این موشک‌ها و پهپادها با عبور از سامانه‌های پدافندی اسرائیل، به اهداف خود اصابت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همزمان با حمله ایران، فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • انتقال واحد‌های ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی
  • منبع آگاه به تسنیم: اسرائیل در صورت پاسخ باز هم تنبیه می شود
  • استرداد حدود ۱۰ میلیارد ریال به شاکیانِ واحدهای صنفی مشهد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان