Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:41:52 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۰۴۱

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه سپهر ایرانیان در تیتر نخست شماره یک هزار و ۲۸ خود به سخنان رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی پرد اخت و نوشت: حمایت همه جانبه از بازار سرمایه سیاست اصولی و همیشگی دولت است.

رییس جمهوری حمایت همه جانبه از بازار سرمایه را سیاست اصولی و همیشگی دولت عنوان کرد و گفت: سیاسی کردن بازار سرمایه و ورود غیر کارشناسی فعالان سیاسی در اظهار نظر نسبت به بورس از مشکلات امروز بازار سرمایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از هفت دستاورد نیروی زمینی ارتش، تزریق واکسن به ۸۰ ساله ها از سه شنبه، ضرر و زیان محتکران میوه بر عهده خودشان است، تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا آغاز می شود، هیچ طرح گام به گامی در مذاکرات وین مطرح نیست، ۲ هزار واحد غیر فعال احیا می شود و کنکور نظام تعلیم و تربیت را منهدم کرده است از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه استانی اقتصاد البرز نیز در تیتر نخست شماره ۱۶۶ خود به نقل از استاندار البرز نوشت: آغاز رصد هوشمند تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در البرز.

استاندار البرز از رونمایی یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری خبر داد.

پروژه اشتغال مهارت محور در البرز عملیاتی می شود، تسهیل معاملات اقتصادی با اجرای قانون جدید چک، دیگر در بازارهای کرج صف مرغ نداریم، تابستان امسال از سال قبل گرم تر خواهد بود و دشمنان به دنبال ترویج بی بند و باری در بین دانشجویان ایرانی هستند از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

پیام آشنا دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست یک هزار و ۸۲۰ خود به آغاز رصد هوشمند فضای مجازی به نقل از استاندار البرز پرداخت و نوشت: آغاز رصد هوشمند تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی البرز.

استاندار البرز از رونمایی یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری خبر داد.

افزایش ۲۹ درصدی اعتبارات هزینه ای البرز در سال ۹۹، موافقت با فعالیت نخستین مجمع تخصصی صنایع دستی در البرز،آغاز فاز سوم مطالعات بالینی واکسن کرونا برای ۲۰ هزار نفر و قطعا صهیونیست ها سر عقل خواهند آمد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

پیام سپیدار نیز در تیتر نخست روز دوشنبه خود به کشف محوطه های باستانی پرداخت و نوشت: کشف ۲ محوطه باستانی در کرج.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی البرز از کشف ۲ محوطه باستانی در کرج خبر داد و گفت: بر اساس بررسی و بازدیدهای میدانی انجام شده در منطقه بیلقان جاده چالوس  ۲ محوطه باستانی شناسایی شده اند.

نه به کسی قول داده ایم و نه سفارش می پذیریم، سرقت کابل های برق بیمارستان امام علی(ع) کرج و اختلال در اکسیژن رسانی به بیماران، کلنگ احداث ساختمان دادگستری اشتهارد به زمین زده شد، مسوولان برای مالیات اصناف در تعطیلات کرونایی چاره اندیشی کنند و احداث پارک محیط بان نقشه راه توسعه گردشگری کرج است از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت البرز تغییر کاربری اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت البرز تغییر کاربری اراضی اخبار کنکور استاندار البرز اراضی کشاورزی بازار سرمایه تغییر کاربری تیتر نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است. وی اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است. فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: سالانه در ایام نوروز و فروردین ماه در استان بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، شناسایی و دستور توقف عملیات صادر می شود. وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی متوقف شد. تقی زاده اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است. وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز