Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:39:44 GMT

فیلمی از وضع نامناسب معابر در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۰۵۸

فیلمی از وضع نامناسب معابر در اسلامشهر

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  وضعیت یکی از محله‌های شهر اسلامشهر در استان تهران به دلیل نداشتن روکش آسفالت خاکی است و تردد را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشیداین وضع کوچه ما در تهران جاده ساوه سلطان آباد ۲۴ متری شهید چمران بین ده متری چهارم پنجم کوچه گلها است با این وضعیت که داریم زندگی می‌کنیم هیچ کس هم پیگیر نیست که درست شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: شهروندخبرنگار - اسلامشهر

بیشتر بخوانید:

فیلمی از وضع نامناسب آسفالت در بزرگراه آزادگان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روکش آسفالت راه و شهرسازی شهروندخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی مسیر خودرویی رزمندگان گفت: در سال گذشته بیش از ۶۶ هزار مترمربع پیاده‌رو در سطح شهر اهواز احداث شد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: نوسازی و بهسازی معابر اهواز از جمله مواردی است که همواره مورد مطالبه شهروندان بود و در سال گذشته در کنار آسفالت معابر برای ایجاد معبری مناسب جهت تردد شهروندان احداث پیاده‌رو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده عملیات احداث پیاده‌رو محلات اهواز از جمله، خیابان مدنی امانیه، بلوار ارتش کیانشهر، پارک ۴۲ هکتاری، کوی فرهنگیان، اطراف بازارچه کاج، بلوار معلم، پارک محله‌ای بهاران، خیابان انقلاب جنب پزشک قانونی با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو در جهت تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد که در مجموع ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت لایه اول مسیر خودروی ۴۰ متری رزمندگان اجرا شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مرادحسینی اضافه کرد: در حال حاضر خاک نباتی آیلند وسط و پیاده‌رو سازی در حال انجام است که پس از اتمام این عملیات و آسفالت لایه دوم جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 739702

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی