Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «استاد الدوحه» قطر با اتمام مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به بهترین گلزنان این لیگ پرداخت.

این رسانه قطری نوشت: مایکل اولونگا ستاره کنیایی الدحیل تا اینجای رقابت ها با به ثمر رساندن ۷ گل بهترن گلزن لیگ قهرمانان آسیا است. اولونگا درخشش فوق العاده در بازی رفت و برگشت الدحیل مقابل استقلال ایران داشت و موفق شد ۵ گل به تنهایی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باعث شد تا الدحیل با ۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

این رسانه قطری در ادامه درباره مهاجم گلزن استقلال، نوشت: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال با به ثمر رساندن ۴ گل نزدیکترین تعقیب کننده اولونگا در لیست بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!

به گزارش "ورزش سه"، داور عمانی، احمد الکاف، و ابوبکر العمری و رشید الغیثی به عنوان کمک، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق بین اولسان هیوندای کره و میهمانش یوکوهاما مارینوس ژاپن را قضاوت خواهند کرد.

الکاف که قضاوت‌هایش برای تیم‌های ایرانی همیشه با حاشیه همراه بوده، حالا بازی در شرق آسیا رو سوت می‌زند.

الکاف پیش از این 5 بازی در جام ملت‌های آسیا، 52 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 17 بازی در مقدماتی جام جهانی و 7 بازی در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به‌علاوه 4 بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا را قضاوت است.

او همچنین تنها داور عرب در تاریخ است که 3 فینال لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت کرده است.

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو
  • نیوکاسل ۴ - ۰ تاتنهام/ سهمیه لیگ قهرمانان به خطر افتاد+ فیلم