Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:06:37 GMT

تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۵۸۹

تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه در ماه مبارک رمضان

یوسفی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هم شاهد تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه هستیم تا همگی با کمک هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

«سیدحسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده داشت با ارائه خدمات مختلف سربلند بیرون آمد و خدمات فراوانی به مردم ارائه شد و این کمک رسانی همچنان در سال جدید ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: بصیرت افزایی و عمق بخشی به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن ارزش های نظام در بین نسل جدید مهمترین ماموریتی است که سپاه برعهده دارد و در این بخش با تمام توان پای کار ارزش های انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه خدمات جهادی و شبانه روزی بسیجیان و نیروهای سپاه برای خدمت رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا از سال گدشته تاکنون بر کسی پوشیده نیست؛ تصریح کرد: در کنار بصیرت افزایی و اطلاع رسانی، کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و تلاش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا از تلاش های مستمر سپاه و بسیجیان بوده و هست.

 

یوسفی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هم شاهد تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه هستیم تا همگی با کمک هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: سپاه در اجرای اقدام مومنانه و دستگیری از نیازمندان همواره پای کار بوده و تلاش داریم تا با کمک مردم و خیران با استمرار نهضت دوستانه و کمک مومنانه تا پایان بحران کرونا در کنار مردم باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه همواره حامی حق و حقوق مردم و در کنار مردم است و به شدت با هر نوع ناآرامی برخورد می کند؛ خاطر نشان کرد: کمبود روغن در ماههای گذشته به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده بود و در کنار تولیدات کم کارخانجات برخی از افراد هم به احتکار این ماده خوراکی پرداختند.

 

یوسفی افزود: برابر گزارش های واصله و رصد اطلاعتی دقیق پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه گلوگاه 2 انبار احتکار محصولا غذایی(روغن مایع)  در شهرستان گلوگاه به ارزش 700 میلیون ریال شناسایی، کشف و ضبط شد.


 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه یادآور شد: طی هماهنگی با مقام قضائی شهرستان و ادارات ذیربط این اقلام کشف شده با قیمت مصوب وارد چرخه توزیع بازار خواهد شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه حسن یوسفی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط