Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:05:52 GMT

فعالیت گشت های کنترلی پلیس راهور ایلام در ۳۰ منطقه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۶۳۲

فعالیت گشت های کنترلی پلیس راهور ایلام در ۳۰ منطقه

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت قرمز شهرهای استان اشاره کرد و اظهار کرد: با تشدید اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی، رفت و آمد خودروهای با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی شهرهای با وضعیت قرمز کاهش یافته است.

وی افزود: خودروهایی که با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز استان وارد شوند یک میلیون تومان و خودروهایی که با پلاک شهرهای نارنجی وارد ایلام شوند مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه بیش از پنج هزار خودرو که با پلاک غیر بومی از ۱۴ فروردین ماه که قصد ورود به استان را داشتند بازگردانده و اعمال قانون شده‌اند، گفت: تردد شبانه در معابر درون شهری از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح ممنوع است و متخلفان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

کهزادی درپایان یادآور شد: گشت کنترلی پلیس راهور استان در ۳۰ نقطه از وردی شهرهای استان فعال است.

کد خبر 5198104

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ایلام محدودیت ترافیکی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل ماه مبارك رمضان بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلودگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شهرها در آلودگی چه سطحی از آلودگی قرار دارند، لازم است بدانیم امروز شهر مشهد رکوردار هوای ناسالم است و ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهر مشهد با شاخص ۱۰۶، در موقعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد، در حالی که روز گذشته شهر اهواز بر مدار ناسالم (نارنجی) ثبت نشد.

در همین راستا، کیفیت هوا امروز در کلان‌شهرهای تبریز با شاخص ۸۹، ارومیه با شاخص ۵۲، اصفهان با شاخص ۶۵، کرج با شاخص ۷۱، تهران با شاخص ۵۵، شهرکرد با شاخص ۸۷، بجنورد با شاخص ۵۲، اهواز با شاخص ۸۱، زنجان با شاخص ۷۵، سمنان با شاخص ۵۸، زاهدان با شاخص ۷۵، قم با شاخص ۵۱، کرمانشاه با شاخص ۶۰، اراک با شاخص ۸۴ و یزد با شاخص ۷۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته هشتم فروردین، کلان‌شهرهای تبریز، اصفهان، کرج، تهران، مشهد، بجنورد، زنجان، سمنان، کرمانشاه، زاهدان و اراک، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

قابل توجه است که سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهرهای ایلام با شاخص ۲۶، بوشهر با شاخص ۳۷، بیرجند با شاخص ۳۸، سنندج با شاخص ۲۸، کرمان با شاخص ۴۷، یاسوج با شاخص ۳۴ و همدان با شاخص ۲۸، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد، اما روز گذشته شهرهای ایلام، بوشهر، شهرکرد، بیرجند، قم، سنندج، کرمان، بندرعباس، همدان و یزد، در وضعیت پاک (سبز) بودند.

به این ترتیب، شرایط امروز کیفی هوای در کلان‌شهرهای اردبیل، شیراز، قزوین، گرگان، رشت، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای ارومیه، اردبیل، شیراز، قزوین، یاسوج، گرگان، رشت، خرم‌آباد و ساری، بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از کلان‌شهرها در وضعیت خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز) ثبت نشدند، اما یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۵ کلان‌شهر سالم (زرد)، هفت شهر پاک (سبز) و هشت کلان‌شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به طوری که روز گذشته یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۱ کلان‌شهر سالم (زرد)، شمار ۱۰ شهر پاک (سبز) و تعداد ۹ کلان‌شهر بدون داده درج شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 739868

دیگر خبرها

  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • اجرای موسیقی بومی ‌و محلی در ایلام