Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@19:04:02 GMT

۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سفر در فروردین ماه فعالیت متروی مشهد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۸۷۷

۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سفر در فروردین ماه فعالیت متروی مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در فروردین ماه امسال دو میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۸ سفر از طریق خطوط قطار شهری این کلانشهر انجام شد.

وحید مبین مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فروردین ماه از مجموع بیش از دو میلیون سفر درون شهری انجام شده در مشهد با استفاده از قطار شهری، یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۹ سفر از طریق خط یک و ۹۴۰ هزار و ۱۹ سفر از طریق خط دو انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در موج چهارم کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: فعالیت‌های ضدعفونی و نظارتی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا تشدید شده و از ورود و سوار شدن افراد بدون ماسک به ایستگاه‌ها و قطارها جلوگیری خواهد شد.

مبین مقدم افزود: تشدید نظارت در گیت‌های ورودی و پایش درون قطارها برای کنترل استفاده از ماسک، عرضه ماسک در ایستگاه‌ها توسط بخش خصوصی، فاصله‌گذاری فیزیکی و فعال سازی بیشتر بستر الکترونیکی شارژ من کارت از جمله اقدامات انجام شده است.

کد خبر 489399

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد قطار شهری شهرداری مشهد کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محور‌ها مسیر‌های رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه