Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:19:10 GMT

ارتقای کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان خوی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۰۶۲

ارتقای کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان خوی

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از استمرار تلاش‌ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان خوی در ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان خبر داد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ابراهیم اصغرنژاد گفت: از زمان یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستائی از روز نخست تحویل‌گیری تا به امروز با وجود مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی، تاسیساتی و منابع، تلاش‌ها و اقدامات ویژه‌ای برای ارتقای کمی و کیفی آب این روستاها از سوی شرکت آب و فاضلاب خوی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصغرنژاد اظهار داشت : اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی هدفمند و رو به جلو بود که در همین مدت نیز بسیاری از مشکل آب‌رسانی در روستاها را برطرف کرده است.

وی به اقدامات انجام‌شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: اقداماتی که در این مدت انجام شده شامل  بازسازی شبکه و چاه‌های تامین‌کننده آب ، توسعه شبکه آب ، حفر چاه و ... در روستاهای شهرستان می باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت  خاطر نشان کرد :با یکپارچه سازی این شرکت‌ها و هم افزایی امکانات و خدمات شاهد تحولی در عرصه ارائه خدمات و تامین امکانات برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشترکان آب شهری و روستایی هستیم.

لازم به توضیح است که شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به بیش از  120 هزار  مشترک آب شهری و روستائی خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آبفا آب و فاضلاب آذربایجان غربی شهرستان خوی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳