Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:14:36 GMT

بررسی شانس قهرمانی مسی، زیدان و سیمئونه +جدول

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۵۰۵

بررسی شانس قهرمانی مسی، زیدان و سیمئونه +جدول

با شکست اتلتیکومادرید، پیروزی بارسلونا و تساوی رئال مادرید همه چیز به سود مسی به پایان رسیده و ۵ بازی سرنوشت‌ساز می‌تواند قهرمان این فصل جذاب اسپانیا را مشخص کند.

به گزارش مشرق، بارسلونا اکنون بزرگترین مدعی اصلی قهرمانی در اسپانیا به شمار می‌رود. این تیم توانست در هفته‌ای جذاب از ناکامی رئال مادرید مقابل بتیس و شکست اتلتیکومادرید برابر بیلبائو نهایت استفاده را ببرد و در یک جدال سخت ویارئال را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیداری که گریژمان نقش اصلی ماجرا بود و مسی در جریان گل‌ها اثری نداشت.

در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با ۷۳ امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با ۷۱ امتیاز دوم و بارسلونا با یک بازی کمتر و ۷۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. بارسلونا یک دیدار عقب افتاده خانگی مقابل گرانادا، تیم هشتم جدول اسپانیا دارد و باید دید آن مسابقه چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شکست اتلتیکو به کام بارسلونا و رئال

در جدول زیر بازی‌های باقی ۵ هفته پایانی لالیگا را مشاهده کنید: 

*تیم‌های پررنگ شده روی کاغذ بازی سخت‌تری به شمار می رود.

باشگاه هفته ۳۴

هفته ۳۵

هفته ۳۶ هفته ۳۷ هفته ۳۸ ۱ اتلتیکومادرید الچه (خارج) بارسلونا (خارج) رئال سوسیداد (خانگی) اوساسونا (خانگی) وایادولید (خارج) ۲ رئال مادرید اوساسونا (خانگی) سویا (خانگی) گرانادا (خارج) بیلبائو (خارج) ویارئال (خانگی) ۳ بارسلونا والنسیا (خارج) اتلتیکومادرید (خانگی) لوانته (خارج) سلتاویگو (خانگی) ایبار (خارج)

بارسلونا با توجه به شرایط کنونی تیم، از روحیه بالاتری برخوردار بوده و پس از شکست در ال کلاسیکو، کومان توانسته اوضاع خوبی در تیم حکم فرما کند. بارسلونا با درخشش مسی، گریژمان، دی یونگ و بازیکنانی مثل دست یا پدری اکنون اوضاع بهتری نسبت به ۲ رقیب مادریدی خود دارد و می توان گفت شانس بیشتری برای قهرمانی بدست آورده است.

اسپورت در جلد امروز خود با تیتر «لالیگا نزدیک تر شد» به افزایش شانس قهرمانی بارسلونا اشاره کرد و مارکا با تیتری نوشت: عجب لیگی شده است!

آ.اس مادریدی با انتشاری عکس ناراحتی سوارس از شکست اتلتیکو نوشت که این جنگ تمام عیار است و از لغزش دوباره تیم سیمئونه صحبت کرد. تیم سیمئونه روزهای خوبی را نمی گذراند و باید دید جدال این تیم مقابل بارسلونا چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.در ۱۴ بازی اخیر خود اتلتیکومادرید،‌ ۶ برد ، ۵ تساوی و ۳ شکست تجربه کرده است که یک آمار ضعیف برای سیمئونه محسوب می‌شود. این تیم فاصله ۱۴ امتیازی با تیم دوم را به این روز انداخته و توانسته یک رکورد منفی به ثبت رساند زیرا هیچ تیمی در لالیگا در تاریخ فوتبال نبوده که این فاصله را تا این حد کاهش و قهرمانی را تا حدودی از دست بدهد. 

*زیدان و بحران مصدومیت ؛ چرا بازی چلسی مهم است؟

از طرفی رئال مادرید نیز با تعدد مصدومیت مواجه است و ۲ تساوی خود از ۳ هفته اخیر را در روزهایی کسب کرد که بازیکنان مهم خود مثل واسکز و کروس را در اختیار نداشت. باید اشاره داشت بازگشت ادن ازارد می‌تواند روند تیم زیدان را تغییر دهد به شرطی که اول مصدوم نشود و دوم اینکه عملکرد خوبی مقابل چلسی به ثبت رساند.

دیدار حساس سه شنبه رئال مادرید مقابل چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم زیدان بگذارد و باید دید این سرمربی فرانسوی چگونه می‌خواهد تیمش را به ۲ قهرمانی اروپا و لالیگا سوق دهد؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رئال مادرید بارسلونا لیونل مسی دیگو سیمئونه لوئیس سوارس زین الدین زیدان کریم بنزما اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۶۶ درصد به ۲۳.۶۲ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵