Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: از این میزان مرغ ۷۰۰ تن مرغ منجمد و یکهزار تن نیز مرغ وارداتی است.

وی گفت: درکنار توزیع مرغ کشتارروز برای تعدیل قیمت این کالا در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت باید روزانه ۵۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: شرکت های خصوصی و پیمانکاران در استان برای تامین مرغ ورود کنند و برای خریداری مرغ از استان های همجوار همچون ایلام و لرستان و کردستان که مازاد تولید مرغ دارند اقدام کنند.

سلیمانی ادامه داد: رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با مدیران جهاد کشاورزی استان های معین و همجوار استان باید به یک برنامه ریزی برسند تا امکان تامین مرغ از این استان ها برای خوزستان فراهم شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد : مدیران استان باید پیگیر مشکلات استان باشند و از استانداری برای حمایت و پیدا کردن راهکار کمک بخواهند.

سلیمانی بیان کرد: از دستگاه های امنیتی می خواهم با دستگاه هایی که مصوبات را اجرا نمی کنند و کم کار هستند برخورد شود.

در ادامه این نشست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه نظارت ها و پیگیری ها برای تامین و توزیع هر چه بهتر مرغ در استان انجام شده است افزود: جهاد کشاورزی تامین کننده مرغ کشتار روز است و بر اساس آماری که جهاد کشاورزی از تامین مرغ اعلام می کند عامل برای توزیع معرفی می شود.

امیر حسین نظری بیان کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تامین مرغ از تولید کنندگان درون استان و استان های همجوار در ۱۰ روز اخیر به سرعت انجام گرفته و به مرور شاهد وضعیت بهتری در بازار خواهیم بود.

با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و ماهی و ماه مبارک رمضان میزان مصرف مرغ در استان و کشور افزایش یافته است و همین موضوع باعث کمبود این کالا در استان و افزایش قیمت آن شده است.

با تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار استان انجام گرفته است از ۱۰ روز گذشته تلاش شده است با تزریق مرغ منجمد و کشتار روز با قیمت دولتی، کمبود این کالا در استان جبران شود.

طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان میزان مصرف روزانه مرغ در استان ۴۵۰ تن است.

برچسب‌ها گوشت مرغ خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ خوزستان ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ خوزستان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور جهاد کشاورزی تامین مرغ استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند

وزارت جهاد کشاورزی درباره افزایش قیمت جوجه یک روزه گوشتی به انجمن مربوطه هشدار و خبر از برخورد با واحدهای متخلف مرغ مادر گوشتی داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تولید جوجه یک روزه به عنوان یکی از نهاده های اصلی تولید، درباره افزایش قیمت جوجه یک روزه به انجمن مربوطه هشدار و خبر از برخورد با واحدهای متخلف مرغ مادر گوشتی داد.

در این نامه اشاره شده است بر خلاف توافقات قیمت جوجه  گوشتی یک روزه بالا رفته که باعث تنش در بازار و دلسردی مرغداران می‌شود.

کاهش قیمت تخم مرغ به زیر 100 هزار تومان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • هشدار وزارت جهاد کشاورزی به گران‌فروشی جوجه یک‌روزه گوشتی
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • رییس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد