Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در نخستین جلسه هیئت راهبردی پایگاه ملی کندوان در سال جدید گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه روستای تاریخی کندوان در ابعاد ملی و بین‌المللی آسیب‌شناسی مشکلات موجود همچنین رعایت ضوابط بافت تاریخی در این روستا امری ضروری است چرا که کران‌های دستکند به‌عنوان ویژگی منحصر به‌فرد این روستا بوده و نگهداری از آن‌ها وظیفه‌ای عمومی برای اهالی روستا همچنین دستگاه‌های ذیربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه ارائه طرح‌های مطالعاتی کران‌ها و مسجد سنگی روستای تاریخی کندوان را از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: براساس مصوبات این جلسه طرح‌های مطالعات کران‌ها و مسجد صخره‌ای روستای تاریخی کندوان مورد بازنگری قرار خواهد گرفت، همچنین نصب درب، پنجره و پل‌های چوبی در این روستا براساس ضوابط تاریخی برای اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

حمزه زاده گفت: با توجه به ظرفیت غنی این روستای تاریخی در زمینه توسعه گردشگری، چندین طرح سرمایه‌گذاری و اعطای مجوز بوم گردی در کندوان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای اجرای آن‌ها اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستای کندوان میراث فرهنگی و گردشگری روستای تاریخی کندوان کران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر

روستای حصار از توابع شهرستان کنگاور استان کرمانشاه است. این روستا در یک منطقه کوهستانی واقع شده است به همین جهت از طبیعت زیبایی برخوردار است. اهالی این روستا اغلب به کشاورزی دیم و دامپروری سنتی مشغول هستند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر طبیعت بهاری این روستا را به نمایش درآورد که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

خودنمایی آبشار نوغان در دل طبیعت بویین میاندشت + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • خودنمایی گل‌های لاله در روستای شرب العین
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر
  • خودنمایی گل لاله در روستای شرب العین
  • سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک تشکیل شد
  • آب شرب خرانق با حفر چاه تامین می‌شود
  • خرداد، پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران
  • نمایی زیبا از روستای اورامان تخت کردستان + فیلم