Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آزمون‌های پایانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت مجازی و با استفاده از سامانه الکترونیکی فرادید برگزار می‌شود.

مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایانی نیم‌سال جاری اظهار کرد: آزمون‌های پایانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت مجازی و با استفاده از سامانه الکترونیکی فرادید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اختیار را نیز به اساتید خود داده‌ایم که پس از هر آزمون مجازی می‌توانند در بستر اسکای‌روم،  آزمون شفاهی را نیز به صورت رو در رو و آنلاین برگزار کنند.

وی با اشاره به آزمون درس‌های عملی، ادامه داد: دروس عملی را سعی می‌کنیم به صورت مجازی برگزار کنیم مگر اینکه امکان برگزاری امتحان به صورت مجازی وجود نداشته باشد و در این صورت امتحان به ترم بعد موکول خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان یادآور شد: امتحانات پایانی از اواخر تیرماه آغاز می‌شود و تا اواسط مردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز امتحانات دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟