Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیوه کی با بیان اینکه طی سال ۹۹ بیش از ۲۰ تعاونی در بروجرد تشکیل شده است، گفت: ۷۳۲ پرونده شکایت کارگر از کارفرما در سال گذشته توسط مراجع حل اختلاف کارگری شهرستان رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  «عبدالعلی گیوه کی» امروز(6 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به پاسخگویی به مطالبات کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان پارسال یکهزار و ۱۸۵ نفر به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد افزو: در سال گذشته تعداد یکهزار و ۳۲۸ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار به منظور نظارت بر حسن اجرای توسط بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پارسال بررسی ۳۰۰ مورد تقاضای بازنشستگی کارگران در مشاغل سخت و زیان آور انجام شده است.

 

گیوه کی افزود: سال گذشته ۲۳۵ نفر اشتغال بکار متقاضیان کار از طریق کاریابی ها انجام شده و به ۵۱۳ نفر مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است.

 

وی  با بیان اینکه شهرستان بروجرد دارای ۲۱ هزار نفر کارگر است، اظهار داشت: همچنین سال گذشته با سه نفر از اتباع خارجی غیر مجاز برخورد شده است.

 

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: پارسال تعداد ۲۰ تعاونی جدید در شهرستان بروجرد تشکیل که ۲۱۷ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

 

گیوه کی با گرامیداشت آغاز هفته کار و تبریک روز جهانی کارگر به کارگران زحمت کش در شهرستان بروجرد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات امسال برنامه های هفته کارگر به صورت درون کارگاهی برگزار می شود و هر واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی تجلیل از کارگران را انجام خواهد داد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شکایت کارگری تعاون اشتغال کار و رفاه اجتماعی بروجرد اداره تعاون سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر