Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی قبل زمین لرزه ای شدید با قدرت 4.8 ریشتر استان کرمانشاه حوالی سرپل ذهاب را لرزاند.

به گزارش برنا؛  ساعت 14:39 امروز زمین لرزه ای شدید با قدرت 4.8 ریشتر در عمق ده کیلومتری زمین در استان کرمانشاه حوالی سرپل ذهاب را لرزاند.

محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سه تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند و گزارش مبنی بر خرابی اعلام نشده و اوضاع در شرایط عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین معاون سازمان امداد و نجات زمین هلال احمر برنا لرزه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی در کرمانشاه؛ احتمال وقوع سیلاب‌های در بیشتر نقاط

به  دنبال ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بنابر پیش بینی هواشناسی سامانه‌ای قوی و ناپایدار، از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه، به تناوب سبب وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی، رعدوبرق و احتمالاً رگبار تگرگ در سطح استان خواهد شد و همین پیش بینی سبب صدور هشدار سطح نارنجی شد.

بارش که به تدریج موجب آبگرفتگی معابر، رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در سطح استان می‌شود؛ از عصر دوشنبه تا اواخر وقت سه‌شنبه، به خصوص در نیمه شمالی و نواحی شرقی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق و احتمالاً رگبار تگرگ از مخاطرات این سامانه است و کل استان به ویژه نیمه شمالی و نواحی شرقی شامل شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، دالاهو، کرمانشاه، سنقر، کنگاور، صحنه و هرسین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، سیلاب‌های محلی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش میدان دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، احتمال وقوع خسارت به دلیل وزش باد نسبتا شدید، رعدوبرق و رگبار تگرگ از اثرات این سامانه است.

با توجه  پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها، پرهیز از کوهنوردی و قرارگرفتن در مناطق مرتفع، محافظت تجهیزات برقی در برابر رعدوبرق، استحکام سازه‌ها در مقابل وزش باد، آمادگی دستگاه‌های اجرایی، احتیاط در رانندگی، اجتناب از ترددهای غیرضرور و اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه‌های محلی توصیه شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سرخه لرزید
  • وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴ و ۶ دهم ریشتر خنج را لرزاند
  • جزئیات زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • وقوع زلزله در استان فارس
  • دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد
  • سرپل‌ذهاب هشتمین شهر باستانی جهان
  • صدور هشدار نارنجی در کرمانشاه؛ احتمال وقوع سیلاب‌های در بیشتر نقاط
  • دره‌شهر ایلام لرزید
  • به هشتمین شهر باستانی جهان سفر کنید