Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مالکان چهار هزار و ۱۰ دستگاه از این تعداد به دلیل ورود به شهرهای با وضعیت قرمز با جریمه ۱۰ میلیون ریالی و مالکان ۷۰ دستگاه خودرو غیربومی نیز با ورود به شهرهای نارنجی با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.
وی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته به رانندگان هزار و ۳۵۰ دستگاه خودرو غیربومی تذکر داده شد و هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو نیز از ورودی شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قانعی‌نژاد خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته سه فقره تصادف جرحی با سه مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌است.
جرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی، در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی ماه پارسال متوقف اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر زرد شدن وضعیت مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفندماه پارسال ادامه یافت.
امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت

حسین میش‌مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تریلی، ۲ سرنشین خودرو سواری جان باختند.

او افزود: هشت فقره تصادف جرحی و ۱۵ فقره تصادف خسارتی نیز طی شبانه روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد:هم اکنون ترافیک در خروجی مشهد به سمت آزادراه شهید شوشتری پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی و روان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت