Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت راه‌های استان کرمانشاه، اظهار داشت: سال گذشته و در محورهای یاد شده مجموعا ۸۵ نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند.

وی افزود: بیشترین تلفات رانندگی مربوط به محور کرمانشاه - اسلام آباد با ۳۵ نفر، کرمانشاه - کامیاران با ۳۳ نفر و بیستون - سنقروکلیایی با ۱۷ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: محور اسلام آبادغرب - شاهبدادغ و محور کوزران هر کدام با ۱۵ فوتی، بیستون - صحنه با ۱۴ فوتی و کرمانشاه - روانسر با ۱۱ فوتی دیگر محورهای پرحادثه استان در سال گذشته بودند. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در محورهای یاد شده علاوه بر ۱۴۰ کشته به جا مانده، یک هزار و ۱۵۳ نفر نیز زخمی شدند.

وی خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، عجله و شتاب، خوردن و آشامیدن، حواس پرتی و صحبت کردن مداوم با سرنشینان را از مهمترین عوامل وقوع سوانح رانندگی ذکر کرد.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به جان باختن ۳۰۴ نفر و زخمی شدن ۳ هزار و ۸۹۲ نفر در سوانح رانندگی سال قبل، گفت: افراد فوتی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۳ درصد و افراد مجروح نیز حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است. 

رئیس پلیس راه استان در پایان تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین امسال را نیز ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت ۳۱۴ نفر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مرگ اسلام پلیس سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته