Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:06:24 GMT

اجرای عملیات شستشوی مخزن آب شرب 5000 مترمکعبی بلان کامیاران

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۸۲۴

اجرای عملیات شستشوی مخزن آب شرب 5000 مترمکعبی بلان کامیاران

جمشید مظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: عملیات شستشو و گندزدایی مخزن ذخیره آب 5 هزار مترمکعبی بلان در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: امور آب و فاضلاب شهرستان کامیاران هر ساله به منظور حفظ سلامت شهروندان، اقدام به شستشوی مخازن آب شرب می­‌نماید.

وی عنوان کرد: در همین راستا و با هدف ارتقای کیفیت و سلامت آب شرب توزیعی، عملیات شستشوی مخزن آب 5 هزار مترمکعبی بلان در شهرستان کامیاران طی روزهای اخیر توسط پرسنل واحد اتفاقات امور آبفا کامیاران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفا کامیاران با اشاره به اهمیت نگهداری بهداشتی و شستشوی مخازن ذخیره آب، اضافه کرد: شستشوی مخازن با هدف ارتقای سطح کیفی و بهداشتی آب برای توزیع به شهروندان صورت می­‌گیرد.

مظفریان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمان­بندی اعلام شده و مطابق استانداردهای آب، تمام مراحل شستشو تحت نظارت اداره کنترل کیفی امور آبفا و مرکز بهداشت کامیاران انجام می­‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شستشوی مخازن امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان