Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه دریابانان با باند قاچاق مواد افیونی به عمق کشور خبر داد و گفت: طی این عملیات ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در سواحل مکران کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد رفیعی، جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با انجام اقداماتی توسط معاونت اطلاعات مرزبانی استان، مشخص شد یک باند قاچاق موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از حوزه پاسگاه ساحلی تنگ چابهار وارد کشور کنند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز آبی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دریابانان با تشکیل چند اکیپ گشت شناوری به محل اعزام شدند و مشاهده کردند سه فروند شناور در حال نزدیک شدن به ساحل و یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس نیز در محل بود و قصد انتقال محموله موادمخدر را داشت که بلافاصله فرمان ایست صادر شد، ولی قاچاقچیان توجهی نکردند و از داخل خودرو و شناورها به سمت آنها تیراندازی کردند.

رفیعی اظهار کرد: پس از تیراندازی قاچاقچیان، مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، مقابله به مثل کردند که در نهایت قاچاقچیان با استفاده از شناورها متواری شدند و خودروی تویوتا با تلاش ماموران توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دست اقدام است، افزود: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، ۳۸۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران این استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق آبی و خشکی مرز حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، به خصوص شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲