Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:04:31 GMT

آغاز بیمه مراتع ییلاقی و میان‌بند بردسکن

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۶۹۵۶

آغاز بیمه مراتع ییلاقی و میان‌بند بردسکن

ایسنا/خراسان رضوی مراتع ییلاقی و میان‌بند شهرستان بردسکن با توجه به خشکسالی در سال جاری بیمه می‌شود.

اعظم ملایی، مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن، گفت:  با توجه به میزان بارندگی اندک در سطح شهرستان و خسارت وارده به مرتع داران، صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای بیمه مراتع اعلام آمادگی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتداء سال جاری تاکنون ۳۵۹۰ هکتار از مراتع ییلاقی شهرستان بردسکن تحت پوشش بیمه مراتع قرار گرفته و پیش بینی می‌شود این رقم به ۵۰ هزار هکتار افزایش یابد.

ملایی از مرتع داران شهرستان درخواست نمود تا با توجه به فرصت زمانی پایان تیر ماه نسبت به عقد قرارداد بیمه مراتع با صندوق بیمه محصولات کشاورزی اقدام نمایند.

وی گفت: بابت بیمه هر هکتار از مراتع مبلغ ۱۳ هزار و ۲۴۴ ریال از مرتع دار اخذ و مبلغ ۵۴ هزار ریال برای هر هکتار مرتع بیمه شده خسارت پرداخت می‌شود.

ملایی خاطر نشان کرد: شرط لازم برای بیمه مرتع و برخورداری از تسهیلات خشکسالی این است که مرتع مورد نظر دارای طرح مرتع داری مصوب باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن، وی تأکیدکرد: هم اکنون شهرستان بردسکن دارای ۸۵ سامانه به مساحت ۴۳۰ هزار هکتار است که برای ۳۰ سامانه آن طرح مرتع داری تهیه شده و برای باقی سامانه‌های طرح مرتع داری با همکاری مرتع داران در دستور کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مراتع بردسکن شهرستان بردسکن بیمه مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی زارع شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری میزبانی انتخاب برترین‌های کشتی نونهالان استان برای قهرمان کشوری در شهرستان که با حضور علی حاجی نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۴ فروردین ماه بردسکن میزبان ۲۵۰ نفر ورزشکار نونهال کشتی از شهرستان‌های مختلف استان است که می‌طلبد به جهت میزبانی خوب همه ادارات همکاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: برترین‌های کشتی در این دوره برای مرحله کشوری در اوزان مختلف انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌های در یک روز و همزمان در روی سه تشک کشتی در محل سالن کوثر شهرستان برگزار می‌شود.

میزبانی خوب در رقابت‌های کشتی

همچنین حاجی نژاد، معاون فرماندار بردسکن گفت: از آنجا که بردسکن میزبان این دوره مسابقه کشتی نونهالان استان است باید همه همکاری کنند تا میزبان خوبی برای هم استانی‌ها و ورزشکاران رشته کشتی باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه تاکید شد، هریک از ادارات همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد ورزشی به عمل آورند.

کد خبر 6063921

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • دهیاران روستا‌های شهرستان بردسکن همیار پلیس شدند
  • آغاز گرده‌افشانی ۶ هزار هکتار از نخلستان‌های جهرم
  • بارندگی‌ها چقدر علوفه تولید می‌کند؟