Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حیدری سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم و همچنین کلاس‌های عملی دانشجویان این دانشگاه در شهر‌های قرمز، زرد و نارنجی گفت: با شرایط فعلی به نظر می‌رسد امتحانات پایان ترم این دانشگاه مجازی است.  

حیدری افزود: دانشگاه آزاد برای تصمیم گیری برگزاری یا عدم برگزاری کلاس‌ها و امتحانات تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با کرونا  معمولا جلسه تشکیل و تصمیماتی را اتخاذ می‌کند و سپس به دانشگاه اعلام می‌کند.  

حیدری درباره نحوه برگزاری کلاس‌های عملی و حضوری در دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز گفت: نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری و علمی در شهر‌ها و واحد‌های مختلف، بسته به شرایط متفاوت است. کلاس‌های عملی در حد حضور ۳ الی ۵ نفر دانشجو در شهر‌هایی که وضعیت خوبی دارد یعنی دارای وضعیت زرد و سفید هستند، با برنامه ریزی کلاس‌های عملی برگزار می‌شود.  

کلاس‌های عملی به هیچ وجه در شهر‌های با رنگ قرمز و سیاه برگزار نمی‌شود

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه لاس‌های عملی به هیچ وجه در شهر‌های با رنگ قرمز و سیاه برگزار نمی‌شود، بیان کرد: لزومی ندارد این کلاس‌های در این چنین شرایطی برگزار شود و مسئولان واحد‌های استانی باید منتظر بمانند تا وضعیت تثبیت شود و بعد از آن کلاس‌ها را برگزار کنند.  

حیدری با اشاره به اینکه برای برگزاری کلاس‌های این ترم، طول تابستان را هم در اختیار داریم، افزود: در ماه های تیر و مرداد واحد‌های استانی می‌توانند کلاس‌های عملی خود را در صورت وجود شرایط در این دو ماه برگزار کنند، زیرا هدف ابتدا سلامتی و سپس یادگیری دانشجو با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.  

او با اشاره به اینکه درصدد هستیم با استفاده از آزمایشگاه‌ها و شرایط مطلوبی که در دانشگاه آزاد فراهم شده دانشجویان از فرصت تحصیل محروم نشوند، بیان کرد: اگر وضعیت بهینه و مطلوب شود می‌توانند کلاس‌های خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنند. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: برگزاری کلاس ها کلاس های عملی دانشگاه آزاد نحوه برگزاری شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل دامپزشکی استان خراسان و مدرس کلاس گفت: کلاس آموزشی بهداشت، پرورش و بیماری‌های کرم ابریشم با حضور جمعی از نوغانداران در محل جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور برگزار شد.

دکتر شریعتی گفت: بیماری‌های کرم ابریشم درمان بخصوصی ندارند و پیشگیری نقش کلیدی و اساسی در پرورش کرم ابریشم دارد.

وی گفت: باید تلاش کرد شرایط بهداشتی مانند تمیز کردن و ضدعفونی سالن پرورش قبل از ورود تخم‌ها همچنین نور، تهویه، حرارت، و رطوبت لازم و کافی در زمان پرورش مهیا شود.

وی همچنین نکات مهم در پرورش کرم ابریشم را خواب کرم و تغذیه مناسب عنوان کرد و افزود: برای تغذیه از برگ‌های خیس، باران خورده، شبنم دار، خاک آلود، پژمرده و خشبی قویا خودداری شود.

 

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور