Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از تعیین تکلیف تمامی ۸۸ هزار نفر مشمول قانون الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی لاشکی با اشاره به تلاش‌های وزارت آموزش‌وپرورش و همکاری ویژه سازمان امور اداری و استخدامی در مورد تعیین تکلیف نیرو‌های مشمول قانون الحاقی تبصره ۱۰ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: مشمولان این قانون که حدود ۸۸ هزار نفر بودند، در مرحله اول ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر و در مرحله دوم ۳۰هزار نفر از آنان تا پایان اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین تکلیف شدند، این افراد در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند و در صورت اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.

وی در مورد ۳۰ هزار نفر باقی‌مانده مشمولان این قانون اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، مجوز لازم برای استخدام این افراد از سازمان امور اداری و استخدامی اَخذ شد که با هماهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و ارائه لیست نهایی از سوی استان‌ها، وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های آموزش مهارت‌های معلمی و اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: تمام مشمولان قانون الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف شده‌اند و مجوز‌های استخدامی آنان صادر شده است.

شایان‌ذکر است؛ قانون الحاقی تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق التدریس؛ خرید خدمات آموزشی؛ پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ شامل تمام نیرو‌های حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی می‌شود که حدود ۸۸ هزار نفر هستند و در مدارس دولتی قبل از سال ۱۳۹۱ مشغول به تدریس بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام آموزش و پرورش معلمان حق التدریس خرید خدمات آموزشی نهضت سوادآموزی پیش دبستانی آموزش وپرورش تعیین تکلیف ۸۸ هزار نفر حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ با حضور اعضاء در محل اداره آموزش‌وپرورش زارچ برگزار شد.
 
 فرماندار زارچ ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی، در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی، موجب شادی قلب همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران شد. 


زیبائیان ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی فرهنگیان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان زارچ نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر خواهد بود. 
 
امام‌جمعه زارچ با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و تبریک پیشاپیش این ایام به فرهنگیان و معلمان ابراز داشت: بزرگداشت مقام معلم امسال در شهرستان با محوریت برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده است 
 
حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش بی‌توجهی به تقویت مدارس دولتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
 
صفری رئیس اداره آموزش‌وپرورش زارچ در ابتدای این جلسه با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته‌ی معلم تشکیل‌شده ضمن تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی‌ها به‌دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم 
 
در ادامه اعضا نظرات خود را در جهت باشکوه برگزار کردن گرامیداشت هفته معلم ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • مالیات خودروهای لوکس تعیین شد
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند