Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرتضی شکری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت که آزاد سازی این پلاک ها در راستای رویکرد شهرداری تهران در طراحی فضاهای شهری با رویکرد انسان محوری، حفظ نظم شهری و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، انجام شده است.

وی افزود: این ۱۹ پلاک در قسمت شمالی محور پیروزی منطقه۱۳ با مجوز اداری، تجاری و مسکونی وجود دارد که عقب نشینی در آن انجام نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری تاکید کرد: با تعریض قسمت شمالی محور پیروزی، ضمن تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی و ایمن سازی این محدوده، منظر شهری بهسازی و به لحاظ زیبایی شناسی متحول می شود.

وی با اشاره به مشخصات و مساحت پلاک های باقی مانده و راهکار هایی برای ترغیب مالکان برای توافق و درخواست پروانه ساخت، اظهار داشت: نصب بنرهای اطلاع رسانی در طول محور پیروزی و استفاده از تسهیلات مصوبه کرونا برای تسریع و تسهیل در این روند از راهکار های ارائه شده برای این ۱۹ پلاک بود.

به گفته وی، قرار است حقوق مکتسبه مالکان طبق طرح تفصیلی به آنها داده شود و همچنین از تسهیلات مصوبه کرونا برای تسریع و تسهیل در آزاد سازی، استفاده می شود.

وی استفاده بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا بر اساس مصوبه شورای شهر و تشکیل کارگروه تخصصی جهت ارائه اطلاعات و راهنمایی متقاضیان را از  دیگر راهکار های منطقه برای توافق با مالکان در روند آزاد سازی ۱۹ پلاک باقی مانده  در قسمت شمالی محور پیروزی عنوان کرد.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه سیزده تهران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مدیریت شهری شهر تهران مدیریت شهری اخبار کنکور محور پیروزی آزاد سازی ۱۹ پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در حاشیه نشست بررسی مسائل محیطی زیستی مناطق پنج‌گانه کشور اظهار داشت: در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که مهرماه سال 1402 بین شورای اسلامی استان و اداره کل محیط زیست استان جلسه‌ای با حضور اعضای شورای استان و رؤسای شورای شهرستان‌ها با مدیرکل و معاونین و کارشناسان برگزار شد.

وی ادامه داد: مطالبات و درخواست‌های افراد  در جلسه در حوزه استانی و شهرستانی مطرح شد و مصوب شد که مسائل پیگیری شود و همکاری مناسب‌تری را در سطح استان، شوراهای اسلامی و سازمان محیط زیست داشته باشیم.

 رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص مهمترین مشکلات استان در زمینه محیط زیست تصریح کرد: ما باید بپذیریم که در استان در مورد مدیریت پسماند دچار چالش هستیم و در حوزه پسماند و زباله‌ها دچار نوعی بی‌تکلیفی و عدم مشخص بودن متولی مدیریت پسماند و زباله در سطح استان نیز هستیم.

 وی اضافه کرد: دهیاری‌ها منابع بسیار محدودی برای مدیریت دارند و نمی‌توانند طبق اصولی که در قانون مطرح شده است مدیریت کنند، شهرداری‌ها نیز به همین شکل دچار مسئله هستند و ما اساسی‌ترین مسئله‌ای که در شهرها و روستاها داریم موضوع پسماند و مدیریت آن است که مشکلات بسیار زیادی را برای شوراهای شهرها و روستاها و به ویژه شخصیت حقیقی برخی مسئولان ایجاد کرده است.

میری خاطرنشان کرد: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان