Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:54:18 GMT

تعطیلی پنچشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۷۷۴

تعطیلی پنچشنبه تمام دستگاه های اجرایی هرمزگان

نازنین شیبانی تذرجی روز دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش بیماری کویید ۱۹ و همچنین کاهش میزان بارندگی و منابع آب استان در سال جاری و با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب و برق در استان، برقراری تعطیلی روزهای پنجشنبه در کل دستگاه های اجرایی هرمزگان تا رفع بحران های موجود از تاریخ نهم اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه نسبت به اجرای این بخشنامه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تمامی بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی ها، بانک ها (به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول بخشنامه مذکور نمی باشند.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی با اشاره به لزوم دورکاری کارکنان، خاطرنشان کرد: در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و دستگاه های خدمات رسان ضروری نیز باید نسبت به دورکاری ۵۰ درصد کارکنان اقدام کنند.

شیبانی بیان داشت:در شهرستان هایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، ۵۰ درصد کارکنان ادارات باید دورکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، اظهار داشت: ادارات و تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح استان هرمزگان از برگزاری هرگونه جلسه غیرضروری خودداری کنند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان اخبار کنکور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی