Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:51:30 GMT

اشکان دژاگه محروم شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۳۶۸

کاپیتان تراکتور در بازی حساس مقابل شارجه محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور از ساعت 19:30 امروز پنجمین بازی دور گروهی خود را مقابل پاختاکور برگزار می کند. اشکان دژاگه که در بازی قبلی مقابل نیروی هوایی در ترکیب اصلی حضور نداشت، امروز یکی از 11 شروع کننده بازی برای تراکتور بود.

 

دژاگه که با بازیابی توان خود در این دیدار با انگیزه بالا ظاهر شده به دنبال این است که درخشش اش در بازی رفت را که همراه با به ثمر رساندن یک گل بود را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 18 بازی اما اتفاق بدی برای او تراکتور رخ داد؛ اتفاقی که باعث شد اشکان بازی آخر تیمش را از دست بدهد.

 

اشکان دژاگه که یکی از بازیکنان یک کارته تراکتور در بازی امشب بود در دقیقه 18 بازی از حسین ابو یحیی کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شده و از بازی حساس شب پایانی دور گروهی محروم شود. کاپیتان تراکتور در این صحنه در حالی که توپ در میانه میدان می رفت در اختیار بازیکن حریف قرار بگیرد با تکلی خشن پای او را هدف گرفت که این حرکت با کارت زرد بی درنگ داور همراه بود.

 

به این ترتیب اشکان دژاگه با دریافت این کارت که با اندکی احتیاط می توانست آن را دریافت نکند، در بازی روز پنج شنبه مقابل الشارجه که می تواند تعیین کننده تیم صعود کننده از این گروه باشد، غایب خواهد بود.

 

 

تراکتور اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اشکان دژاگه اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم

در دقیقه 56 بازی با پاری سن ژرمن، اعتراض های پیاپی ژاوی کار دستش داد و داور سرانجام مجبور شد سرمربی بارسلونا را از کنار زمین اخراج کند.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم