Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به وزیر بهداشت بر ضرورت تدوین وابلاغ دستورالعمل بهداشتی- درمانی مناسب به منظور کنترل، مراقبت و تامین شرایط مناسب برای مقابله با شیوع ویروس جهش یافته هندی حداقل تا عمق ۲۰۰ کیلومتری داخل خاک کشور با اولویت اول مرزهای شرقی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نامه عبدالرضا رحمانی فضلی به سعید نمکی ضمن اشاره به لغو تردد مسافری با کشورهای هند و پاکستان به درخواست وزارت بهداشت تصریح شده است: مهمترین و حیاتی‌ترین اقدام در شرایط کنونی تدوین و ابلاغ دستورالعمل مناسب و اتخاذ دیگر تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه متناسب، به منظور کنترل و مراقبت و تأمین شرایط مناسب برای مقابله با شیوع ویروس جهش یافته و به شدت خطرناک کرونای هندی، از نوار مرزی مناطق قرمز و به‌ویژه با اولویت اول استان‌های شرقی کشور تا عمق حداقل ۲۰۰ کیلومتری داخل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این دستورالعمل توسط وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی در اسرع وقت تدوین و برای اجرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی با اولویت استان‌های مرزی و قرمز ابلاغ شود و متعاقباً با نظارت مستقیم و مجدانه کمیته عالی نظارت آن وزارتخانه نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و تدابیر ابلاغی اقدامات لازم صورت گیرد.

در بخش دیگری از نامه وزیر کشور به وزیر بهداشت آمده است: به محض مشاهده هرگونه تعلل، قصور و تخطی احتمالی مسئولان ذیربط در روند اجرای ابلاغیه‌های قرارگاه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه، مراتب بدون فوت وقت و به همراه مستندات مربوطه جهت برخورد قانونی مناسب به دادستانی کل کشور منعکس و همچنین جهت پیگیری‌های بعدی به قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ارسال شود.

کد خبر 489560

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت بهداشت کرونای هندی ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر ۱۰ سال را ابلاغ و تاکید کرد: مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن است.

پیوست ۱۱ - بخشنامه تأمین ماشین آلات معدنی به این شرح است:
ماده ۱- کلیه دارندگان مجوز عملیات معدنکاری اعم از دارندگان پروانه بهره برداری اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت مشمول این بخشنامه میشوند. در خصوص دارندگان پروانه بهره برداری مشروط بر اینکه ۱) نسبت به تعیین تکلیف بدهی حقوق دولتی خود اقدام کرده باشند و ۲) در فرآیند سلب صلاحیت از پروانه بهره برداری نباشند و همچنین وفق ماده (۴۵) آیین نامه اجرایی قانون معادن، بیش از ۱۸ ماه از اعتبار پروانه بهره برداری آنها باقی مانده یا در موعد مقرر نسبت به انجام فرآیند تمدید اقدام نموده باشند.

مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن هستند. درخصوص دارندگان پروانه اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت و دارندگان پروانه‌های بهره برداری با اعتبار اولیه زمانی کمتر از ضوابط تمدید ذیل ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی قانون معادن معتبر بودن پروانه (یا مجوز صادر شده) و فعال بودن واحد ملاک عمل است.

تبصره ۱ - پیمانکاران طرف قرارداد با دارندگان پروانه‌های بهره برداری و اکتشاف مشروط به رعایت این موارد و ثبت اطلاعات پیمانکار توسط دارنده پروانه در سامانه کاداستر می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

تبصره ۲ - شرکت‌های دارای شبکه خدمات پس از فروش مشروط به تأیید توسط معاونت تخصصی صنعت، معدن و تجارت درصورت انعقاد قرارداد تأمین ماشین آلات و ارائه خدمات پس از فروش با دارندگان شرایط ماده ۱ می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود
  • بزودی آیین نامه فروش اینترنتی دارو ابلاغ می شود