Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:18:30 GMT

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ تیر ۱۴۰۰+ جزئیات‌

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۶۳۴

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ تیر ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: آخرین معاملات بازارهای بین‌المللی حکایت از افزایش بیش از یک دلاری ارزش هر اونس جهانی طلا در بازارهای جهانی دارد و به رغم این موج افزایشی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد ۱۲ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی واحدهای صنفی فروشنده طلا، سکه و جواهرات باعث شده رکود بی‌سابقه‌ای بر بازار معاملات طلا حاکم شود و کاهش تعداد معاملات میان خریداران و فروشندگان تا حد زیادی ناشی از تعلیق اخبار نوسانی بازار به سبب شکل‌گیری مذاکرات وین میان جمهوری اسلامی ایران و ۱+۴ است و به نظر نمی‌رسد تا پایان این مذاکرات و اعلام نتایج شاهد گشایش خاصی باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: عوامل سیاسی مختلفی می‌توانند قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران و اقلام مرتبط به این شاخص اقتصادی همچون سکه را در بازار ایران متحول کنند و از جمله این موارد می‌توان به آزادسازی پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده و کره جنوبی اشاره کرد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 489572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 2021 پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده پیش بینی قیمت طلا در 5 سال آینده پیش بینی قیمت طلا در سال 1399 پیش بینی قیمت طلا در سال 2020 جدیدترین پیش بینی قیمت طلا کانال پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 در ایران پیش بینی قیمت سکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روند معاملات معاملات بازار سکه و جواهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد