Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد برابر السد قطر تن به شکست داد تا کار صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به اما و اگر کشیده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد ایران در بازی پنجمش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 22:30 دوشنبه شب در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف السد رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم قطری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای السد نام تای هی در دقیقه 60 موفق به گلزنی شد.

دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی بازی، موقعیت چندانی روی دروازه‌ها نداشتند و در ادامه نیز، بازی به سمت افزایش برخورد‌های فیزیکی سوق پیدا کرد. دو تیم در بخش دوم نیمه اول صاحب موقعیت‌هایی نصفه و نیمه شدند که با درخشش محسن فروزان و البته کم دقتی مهاجمان فولاد گلی رد و بدل نشد.

در نیمه دوم با افزایش فشار حملات السد در نهایت دروازه محسن فروزان با ضربه سر نام تای هی باز شد.

فولادی‌ها بعد از دریافت گل، با تعویض‌هایی که انجام دادند رفته رفته به توپ و میدان را در دست گرفتند و دو موقعیت خیلی خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشتند که یکی از موقعیت‌ها با بی‌دقتی پاتوسی از بین رفت و در دیگری نیز ضربه سر کولیبالی به تیر دروازه السد برخورد کرد. در دقیقه 80 نیز شیمبا فرصت دیگری را به دست آورد که این صحنه نیز با عملکرد خوب گلر السد دفع شد.

بازی رفت دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود. فولاد با این نتیجه بعد از باخت مقابل النصر عربستان، دومین شکستش را در دور گروهی لیگ قهرمانان تجربه کرد و با همان 5 امتیاز در رده سوم باقی‌ ماند. شاگردان نکونام با توجه به شکست دو بر صفر النصر مقابل الوحدات هنوز روی کاغذ برای صعود از این گروه شانس دارند.

قضاوت این بازی برعهده علی شعبان از کویت بود که به لوسیانو پریرا از فولاد و محمد وعد، سانتی کازورلا و پدرو میگوئل از السد کارت زرد نشان داد.

لیگ قهرمانان آسیا| شکست پرسپولیس مقابل الوحده؛ این‌بار خبری از کامبک نبود/ صدر در خطر!لیگ قهرمانان آسیا| ثبت چهارمین تساوی در کارنامه تراکتور

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در دیدار برگشت و هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.   

شاگردان قلعه نویی در دیدار رفت برابر ترکمنستان  توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و آنها با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ازبکستان در صدر جدول گروه E مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارند.  

ملی پوشان کشورمان می‌خواهند با برتری برابر تیم ترکمنستان در بازی برگشت صدرنشینی خود را در گروه E  مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تثبیت کرده و خیال خود را برای صعود از گروه خود به مرحله سوم این رقابت‌ها راحت کنند.  

این بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود به همین خاطر ملی پوشان کشورمان باید مراقب ساق‌های خود باشند که دچار مصدومیت نشوند و  نگرانی کادر فنی را به دنبال نداشته باشد.  

قلعه نویی در بازی رفت برابر تیم ترکمنستان از چند بازیکن جوان از جمله حزباوی، سامان فلاح و محمدرضا آزادی بهره برد و به طور حتم در بازی برگشت هم نفرات جوان را در ترکیب تیم ملی می‌گذارد تا به تدریج شاهد تغییر نسل در تیم ملی باشیم.  

مهدی لیموچی و آرشا شکوری به علت صادر نشدن روادید خود و مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم به علت مصدومیت همراه تیم ملی به کشور ترکمنستان نرفتند، اما سردار آزمون با وجود مصدومیت و دوری ۳ هفته از میادین فوتبال، تیم ملی را در این سفر همراهی کرده است.  

در آن طرف، تیم ترکمنستان در بازی رفت شکست سنگین ۵ بر صفر را برابر تیم ملی ایران متحمل شد و این تیم قصد دارد  با حمایت هوادارانش حریف خود را متوقف کرده تا از انتهای جدول گروه C فرار کند، اما کار سختی مقابل یوز‌های ایرانی پیش رو دارد.  

نکته جالب توجه در رویارویی این ۲ تیم در طول تاریخ این است که تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ وقت نتوانسته تیم ترکمنستان را در زمینش شکست بدهد و هر ۴ بردش در ایران رقم خورده است. حاصل ۳ تقابل ایران و ترکمنستان به میزبانی حریف، ۲ برد سهم سبزپوشان و یک تساوی بوده است. به هر حال باید دید ملی پوشان کشورمان می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین بار حدود ۹ سال پیش به ترکمنستان رفت و در مسابقه انتخابی جام جهانی برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت. سردار آزمون تک گل ایران را زد و از آن طرف هم روسلان مینازوف در دقیقه ۴۵+۱ توانست گل تساوی را به ثمر برساند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • هوای کلانشهر اصفهان برای دومین روز پیاپی پاک است
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • هوای اصفهان برای دومین روز پیاپی پاک است