Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عزتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به وضعیت بازار و رشد تقاضا، جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان قزوین فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۲ درصد رشد یافت، ضمن آنکه میزان جوجه ریزی در این ماه نسبت به اسفند ماه نیز افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان قزوین به ثبت رسید که این رقم در مدت مشابه سال قبل حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولبدات دامی استان قزوین با بیان اینکه اختلاف قیمت مرغ در قزوین با استان های همسایه و افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال قبل موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه عرضه مرغ شده بود اما با تدابیر اندیشیده شده از جمله جلوگیری از خروج مرغ و افزایش جوجه ریزی خیلی زود شاهد بازگشت ثبات در بازار این محصول بودیم.

وی افزود: در کنار تولید و عرضه گوشت مرغ به شکل گرم، با تدابیر اتخاذ شده ذخیره سازی مناسبی از مرغ توسط شرکت پشتیبانی دام در سردخانه های استان قزوین انجام شده است.

این مسوول همچنین یادآور شد: ظرفیت تولید گوشت مرغ در استان طی سال های اخیر به ۱۰۰ هزار تن در سال افزایش یافته که این موضوع توان بالای قزوین را در زمینه تولید محصول مهم نشان می دهد.

پیش بینی تولید ۶۵ هزار تن مرغ در قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: در سال جاری پیش بینی می شود ۶۵ هزار تن گوشت مرغ در استان قزوین تولید شود.

وی یادآور شد: هرساله کمی بیشتر از یک سوم تولید مرغ قزوین در داخل استان به مصرف می رسد و مابقی در بازار استان های همجوار و تهران عرضه می شود.

این مسوول با بیان اینکه مشکلی برای تامین مرغ مورد تقاضای بازار استان قزوین وجود ندارد ، افزود: نظارت بر تولید و عرضه مرغ در این استان به شکل محسوسی افزایش یافته و با تخلفات صنفی در این بخش با جدیت برخورد می شود.

عزتی همچنین گفت: با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در راستای پشتیبانی از استمرار و تقویت تولید در مرغداری ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی شاهد هیچ مشکلی در تامین و عرضه گوشت مرغ در سطح استان قزوین در ماه مبارک رمضان نبوده ایم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه نهاده به میزان مورد نیاز و تقاضای مرغداری های استان در اختیار آنها قرار گرفته است،افزود: با وجود برخی تنگناها و مشکلات، همه تلاش وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه بر تامین نهاده های مورد نیاز صنعت طیور متمرکز شده است.

 ۲۷ واحد تولید جوجه یک روزه و ۴۴۰ واحد مرغداری گوشتی در استان قزوین به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها کشاورزی استان قزوین گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی استان قزوین گوشت مرغ کشاورزی استان قزوین گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور استان قزوین جوجه ریزی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟