Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:57:43 GMT

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ اردیهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۶۶۸

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ اردیهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: آخرین معاملات بازارهای بین‌المللی حکایت از افزایش بیش از یک دلاری ارزش هر اونس جهانی طلا در بازارهای جهانی دارد و به رغم این موج افزایشی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد ۱۲ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی واحدهای صنفی فروشنده طلا، سکه و جواهرات باعث شده رکود بی‌سابقه‌ای بر بازار معاملات طلا حاکم شود و کاهش تعداد معاملات میان خریداران و فروشندگان تا حد زیادی ناشی از تعلیق اخبار نوسانی بازار به سبب شکل‌گیری مذاکرات وین میان جمهوری اسلامی ایران و ۱+۴ است و به نظر نمی‌رسد تا پایان این مذاکرات و اعلام نتایج شاهد گشایش خاصی باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: عوامل سیاسی مختلفی می‌توانند قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران و اقلام مرتبط به این شاخص اقتصادی همچون سکه را در بازار ایران متحول کنند و از جمله این موارد می‌توان به آزادسازی پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده و کره جنوبی اشاره کرد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 489572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 2021 پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده پیش بینی قیمت طلا در 5 سال آینده پیش بینی قیمت طلا در سال 1399 پیش بینی قیمت طلا در سال 2020 جدیدترین پیش بینی قیمت طلا کانال پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 در ایران پیش بینی قیمت سکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روند معاملات معاملات بازار سکه و جواهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار ۲۱۴ واحدی قرار گرفت که برای دومین بار در هفته جاری به رشد رسید و فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳۷۸ واحدی در در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۲۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۴۳ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد تاپیکو بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۳۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۲ هزار و ۶۹۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، انتخاب و فزر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار