Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده  با سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید
   

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اقلام مناقصه عمومی چوب پنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از ۱۰ سال

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره خارک، از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از ۱۰ سال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در آستانه هفته سلامت در نشست با کارکنان بیمارستان صنعت نفت خارک گفت: با توجه به جایگاه ویژه و راهبردی جزیره خارک باید به‌دنبال تقویت سیستم بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

وی افزود: در این زمینه به‌دنبال احیای مصوبه‌های فراموش‌شده رفتیم که یکی از مهم‌ترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم رقم خورد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌ اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی تأسیسات نفتی ادامه داد: مراحل قانونی راه‌اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و در تلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استانداردهای روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز کنیم.

غریبی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارک از جمله بهبود وضع اورژانس هوایی افزود: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تأمین شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین در آستانه هفته سلامت در جمع فعالان این حوزه در بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارک حاضر شد و از نزدیک شرایط این بیمارستان را بررسی کرد.

با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران دو دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی خریداری و همسو با ایفای تعهدهای اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارک اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • ◄ 3 هزار فروند کشتی نیاز داریم اما دست روی دست گذاشته ایم!
  • احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از ۱۰ سال
  • چه مساحتی از اراضی کشاورزی به گندم اختصاص دارد؟