Web Analytics Made Easy - Statcounter

امدادگر جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت دارای پایان خدمت تابعیت ایران حداقل سن 20 و حداکثر 40 سال حداقل دیپلم ارائه گواهی عدم سوء‌ پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر ساعت کاری امدادگران به صورت شیفتی و چرخشی طبق ضوابط شرکت تعیین خواهد شد. حقوق و مزایای امدادگران به‌ صورت کارمزدی و با تضمین حداقل حقوق قانون وزارت کار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با کلیک روی لینک زیر و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند و یا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: info.emdadkhodro@gmail.com لینک: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtwg6RQwW3GSBW3K9-dar6q...

 

پربیننده ترین استخدام مهندس فرآیند، مهندس برق، کارشناس امور قراردادها، کارشناس کنترل هزینه استخدام وکیل پایه یک و کارآموز در یک موسسه حقوقی در تهران استخدام کارشناس بهداشت حرفه ای در اتحاد لنت پیشرو صنعت از مرکزی استخدام مترجم عربی در ایستا سازان برج سپانو در اصفهان استخدام مهندس مکانیک (طراح) در یک شرکت تولیدی در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمسه‌ای: عملیات وعده صادق برای جلوگیری از تجاوزات رژیم بود

کارشناس حقوق بین‌الملل گفت: وقتی سازمان‌های بین‌المللی ناتوان از انجام وظایف خود هستند، جمهوری اسلامی ایران باید عکس‌العمل و دفاع مشروعی از خود نشان دهد، تا از حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، نادر خمسه‌ای حقوق‌دان و کارشناس حقوق بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در ارائه تحلیل حقوقی از عملیات وعده صادق گفت: در حقوق بین‌الملل اصلی تحت عنوان تقابل داریم که به هر دولتی اجازه می‌دهد در مقابل حملات و تهدیدات دفاع و یا حمله متقابل داشته باشد.

کارشناس حقوق بین‌الملل گفت: نکته‌ای که باید به آن توجه شود مسئولیت شورای امنیت و مسئولیت بین‌المللی سازمان ملل در حمله به سرکنسولگری است که بعد از گذشت چندین روز هیچ واکنشی نداشتند.

وی افزود: هیچ یک از سازمان های بین‌المللی که وظیفه حفظ صلح دارند، هیچ اقدامی نکردند، بنابراین علاوه بر مسئولیت رژیم اشغالگر قدس که ابتدائا حمله نظامی را شروع کرد، این سازمان‌ها نیز مسئولیت بین‌المللی خود را انجام ندادند و هیچ عکس‌العملی نداشتند.


خمسه‌ای خاطرنشان کرد: وقتی سازمان‌های بین‌المللی ناتوان از انجام وظایف خود هستند، جمهوری اسلامی ایران باید عکس‌العمل و دفاع مشروعی از خود نشان دهد، تا از حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

این کارشناس حقوق بی‌الملل بیان داشت: مگر خونسردی تا چه حد امکان پذیر است، زمانی که ما در معرض حملات متعدد هستیم باید از حقوق بین المللی خود دفاع کنیم و مانع از حملات و تجاوزات بعدی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • خمسه‌ای: عملیات وعده صادق برای جلوگیری از تجاوزات رژیم بود