Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:32:51 GMT

پورتو با گلزنی طارمی از شکست گریخت/ مهدی پنالتی زد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۱۹۶

پورتو با گلزنی طارمی از شکست گریخت/ مهدی پنالتی زد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با گلزنی در بازی با موریرنسی در لیگ برتر در دقایق پایانی مانع شکست تیمش شد.

قدس آنلاین؛ تیم فوتبال پورتو پرتغال بامداد امروز سه شنبه مقابل موریرنسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال این کشور به میدان رفت که این بازی با تساوی یک - یک تمام شد.

موریرنسی که در دقیقه ۳۶ توسط «فرارسی» به گل رسیده بود نتوانست از پیروزی خود محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازی با این یک گل در حال اتمام بود، در دقایق پایانی داور مسابقه یک پنالتی به سود پورتو اعلام کرد. مهدی طارمی برای نخستین بار در پورتو پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه ۸۶ گلزنی کرد.

این تساوی البته برای پورتو چندان نتیجه مناسبی نبود چرا که فرصت خوبی را برای حفظ فاصله ۴ امتیازی با اسپورتینگ صدرنشین از دست دادند.


حسرت مهدی طارمی در بازی با موریرنسی

طارمی با گلزنی در بازی امروز جایگاه خودش را با ۱۲ گل در جدول گلزنان لیگ پرتغال بهبود بخشید. «سفروویچ» بازیکن بنفیکا با ۱۸ گل بهترین گلزن این رقابت‌ها تا اینجای فصل بوده است.

همچنین جعفر سلمانی بازیکن ایرانی موریرنسی در لیست ۱۸ نفره تیمش برای تقابل با مهدی طارمی و پورتو حضور نداشت.

این دیدار در حالی با تقسیم امتیازات بین دو تیم همراه بود که جنجال‌ زیادی را به همراه داشت. اعتراضات سرجیو کونسیسائو سرمربی پروتو باعث شد تا او از سوی داور مسابقه اخراج شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پورتو با ۶۷ امتیاز پس از اسپورتینگ ۷۳ امتیازی دوم است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو قرارداد طارمی و پورتو پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی چهار ماه پس از فاصله گرفتن از ترکیب پورتو در تمام مسابقات داخلی و اروپایی، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشت و مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفت که شب خاطره انگیزی برای او رقم خورد و با گلزنی همراه بود.

ستاره ایرانی پورتو چهار شب پس از اینکه در مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و موفق به گلزنی شد و تیمش را از شکست نجات داد، در مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی با نظر سرخیو کونسیسائو از ابتدا به زمین رفت و در حالی که تیمش بازی رفت را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته و البته در ثانیه‌های ابتدایی در بازی برگشت گل تساوی را خورده بود، امیدهای حریف‌شان را در همان نیمه اول از بین برد.

طارمی که در دیدار اخیرشان مقابل فامالیکائو موفق شد چهارمین گل فصل در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند و دوباره آمادگی بالای خود را نشان بدهد، در جدال حذفی برابر ویتوریا گیمارش برای رسیدن‌شان به فینال هم دوندگی زیادی در خط حمله داشت و بی‌تاب برای گلزنی بود که پسرِ سرمربی او را در این راه کمک کرد.

ستاره ایرانی پورتو در شبی که دوباره مورد اعتماد کونسیسائو قرار گرفته بود، در دقیقه 23 با خطای پنالتی روی فرانسیسکو کونسیسائو، توپ را در محوطه جریمه گیمارش برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت تا گلزنی کند و نتیجه این بازی را با تساوی یک بر یک تغییر بدهد.

طارمی که پنالتی به دست آمده از پسر سرمربی را تحویل گرفته بود، در دقیقه 26 با ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد و تیمش را در مجموع دو بازی پیش انداخت تا امیدهایشان برای صعود به فینال بیشتر شود و دوباره صدای تشویق خود را در ورزشگاه دو دراگائو بشنود.

ستاره ایرانی پورتو پنج دقیقه پس از گلزنی موقعیت‌سازی کرد و نزدیک بود پاس گل هم بدهد که دخالت بازیکنان ویتوریا گیمارش فقط یک کرنر را نصیب آنها کرد.

فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 روی یک کار تیمی و یک- دو با ژوآئو ماریو موفق شد گل دوم را بزند تا روحیه بالاتری برای نیمه دوم بگیرند و در دقیقه 75 هم با گلزنی په‌په برزیلی صعودشان را قطعی کنند.

پورتو در شبی که طارمی را 85 دقیقه در ترکیب داشت، به پیروزی 3 بر یک و برتری چهار بر یک در مجموع دو مسابقه مقابل ویتوریا گیمارش رسید تا فینالیست جام حذفی و حریف اسپورتینگ لیسبون، صدرنشین لیگ برتر پرتغال شود.

ویدئو: 330259

ستاره ایرانی پورتو که پیش از این در فصل 24-2023 موفق به گلزنی در لیگ برتر و لیگ‌کاپ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در دیدار برابر ویتوریا گیمارش در اولین بازی خود در جام حذفی هم توانست این کار را انجام بدهد تا در همه رقابت‌ها گلزنی کرده باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش از روی نقطه پنالتی (پورتو 1-1 ویتوریا گیمارش)
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا