Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:23:28 GMT

وجود کروناي هندي در پاکستان تاييد نشده است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۰۶۲

وجود کروناي هندي در پاکستان تاييد نشده است

خبرگزاری آریا- دولت پاکستان به منظور جلوگیری از ورود کرونای هندی تمام مرز‌های زمینی و هوایی خود با این کشور را بسته و ورود اتباع هندی را نیز ممنوع کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، پاکستان اعلام کرد تاکنون هیچ موردی از ابتلای به ویروس جهش یافته کرونای هندی در این کشور گزارش نشده است.
وزارت بهداشت پاکستان در واکنش به اخبار ضد و نقیض از شیوع ویروس کرونای هندی در این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: تاکنون وجود ویروس کرونای هندی در پاکستان تایید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر موارد بیماری کرونا در پاکستان به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا هستند و کرونای هندی در پاکستان وجود ندارد.
در این بیانیه آمده است: دولت پاکستان با توجه به افزایش آمار مرگ و میر‌ها و مبتلایان به کرونا در هند از هفته گذشته به منظور جلوگیری از ورود کرونای هندی تمام مرز‌های زمینی و هوایی خود با این کشور را بسته و ورود اتباع هندی را نیز ممنوع کرده است.
همسایگی با کشور هند به عنوان یکی از کشور‌های دارای بیشترین آمار کرونایی جهان طی روز‌های گذشته باعث شده تا بسیاری از کشور‌ها همچون عمان، کانادا و چندین کشور اروپایی پرواز‌های پاکستان را نیز تعلیق کنند.
گفتنی است وزارت امور خارجه پاکستان روز یکشنبه گذشته با توجه به وقوع فاجعه کرونایی در هند برای ارسال تجهیزات پیشگیرانه از جمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی به کشور همسایه اعلام آمادگی کرد. تاکنون بیش از 804 هزار نفر در پاکستان به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 17 هزار و 329 نفر جان باخته و 699 هزار و 816 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا هندی کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، صادق خان، شهردار لندن روز گذشته در جشنواره عید در لندن خواستار پایان دادن به کشتار و آتش بس در غزه شد.
 
وی گفت: «ما در همین لحظه خواستار آتش‌بس هستیم. ما می‌خواهیم از فروش سلاح به اسرائیل خودداری کنیم.»
 
صادق خان تاکید کرد: «ما می‌خواهیم به [ریشی] سوناک، نخست وزیر و [جو] بایدن، رئیس جمهور بگوییم از نفوذ خود استفاده و کشتار را متوقف کنید.»
 
وی همچنین با اشاره به جمعیت مسلمان، مسیحی، یهودی، هندی و دیگر مذاهب مختلف در بریتانیا گفت که برخی می‌خواهند در جامعه تفرقه بیندازند و کاری کنند که مسلمانان با یهودیان یا هندی‌ها با سیک‌ها دشمن شوند و جشن امروز بهترین پادزهر علیه این نفرت‌هاست.
 

دیگر خبرها

  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • روز دوم سفر رئیس جمهور به پاکستان به روایت تصویر
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر لاهور پاکستان
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • فیلمی از ورود رئیسی به پاکستان | چه کسی به استقبال او رفت؟
  • شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • ورود رئیس‌جمهور به پاکستان