Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه زمان طولانی صدور مجوز از موانع سرمایه‌گذاری است گفت: مجلس به‌دنبال رفع این موانع و کاهش زمان اخذ مجوز است. - اخبار استانها -

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه برای حمایت از سرمایه‌گذاران باید موانعی را از جلوی آن‌ها برداریم گفت: طولانی بودن زمان اخذ مجوز و ساز و کارهای طولانی آن یکی از موانع این حوزه است که مجلس در کمیسیون اقتصادی این موضوع را مورد پیگیری قرار داده تا این موانع برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  با تأکید بر اینکه زمان صدور مجوز باید به حداقل کاهش پیدا کند تا زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم شود گفت: نمایندگان مجلس نیز باید با سرمایه‌گذاران در امر سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال همراه باشند تا شاهد رونق تولید و اقتصاد باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه: مجلس به‌دنبال تعیین‌تکلیف فوری وضعیت استخدام کادر درمان استورود مجلس به تحول در ساختار استخدامی کشور / بی‌عدالتی در پرداخت حقوق کارکنان دولت موج می‌زندعضو کمیسیون عمران مجلس: ناکارآمدی طرح ملی مسکن؛ پرداخت مبالغ بالا در توان دهک‌های پایین نیست

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: مردم در هر حوزه‌ای برای تولید مانعی را مشاهده کردند نمایندگان به عنوان خدمت‌گزاران آن‌ها در مجلس برای رفع این موانع و به ثمر رسیدن تلاش آن‌ها اهتمام تمام را به خرج می‌دهند.

احمدی درباره حمایت‌ نمایندگان از محصولات استراتژیک کشاورزی گیلان افزود: چای یکی از محصولات استراتژیک گیلان است و در این زمینه این هفته جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان گیلان در مجلس و ریاست سازمان چای برگزار می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه راهکارهایی برای خرید تضمینی برگ سبز چای، قیمت خوب و مناسب برای حمایت از چایکاران ارائه شود.

 رئیس کمیته برنج فراکسیون حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته مجلس افزود: برنج نیز محصول استراتژیک 3 استان‌ شمالی کشور است و سال گذشته پیشنهادات متفاوتی در این حوزه ارائه شد.

 وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این بوده که همان‌گونه که گندم خرید تضمینی دارد باید برای برنج نیز خرید تضمینی داشته باشیم و قیمت مناسبی برای آن ارائه شود تا کشاورزان در موقع عرضه محصول گرفتار دلالان نشده و ضرر نکنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم زمین‌های کشاورزی به ثمن بخس به دلالان و سرمایه‌داران فروخته نشود باید از کشاورزان حمایت کنیم گفت: همچنین باید به کشاورزان در حوزه سموم، سم‌پاشی مزارع، کود شیمیایی یارانه داده شود؛ در این حوزه پیشنهاداتی داده شده و در مجلس در حال پیگیری این موضوع هستیم.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو کمیسیون خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند

امام جمعه مرند در مراسم تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه با بیان اینکه یکی از الویت‌های جهادکشاورزی باید تامین امنیت غذایی باشد گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید نظارت خود را افزایش دهند تا کیفیت محصولات ارائه شده به مردم مخصوصاً نان پخت شده افزایش یابد.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر افزایش بازدهی نانوایی‌های شهرستان مرند اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر علم روز در نانوایی‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع کند.

وی به گله مندی مردم در خصوص قیمت‌ها اشاره و تاکید کرد: مسئولین ضمن کنترل کیفیت محصولات ایجاد ثبات قیمت کالا‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه امروزه گندم جزو موضوعات راهبردی کشور محسوب می‌شود گفت: جهادکشاورزی شهرستان مرند آماده است بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام کند.

 عباسی ادامه داد: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان مرند ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر گندم کلزا نیز جزو محصولات استراتژیک محسوب می‌شود افزود: پیش بینی کارشناسان کشاورزی از خرید تضمینی کلزا در سال زراعی پیش رو در شهرستان مرند ۲۶۰ تن می‌باشد.

فرماندار مرند ادامه داد: در شهرستان مرند ۲ مرکز خرید تضمینی گندم و یک مرکز خرید تضمینی کلزا در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند