Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا سعادت‌فر روز سه‌شنبه در جمع تعدادی از کارکنان و نیروهای بسیج کارگری بیان اینکه جایگاه بسیج  و تشکل‌های کارگری در جامعه مانند روح در کالبد انسان است، افزود: روحیه بسیجی باید در همه ارکان جامعه رسوخ کند که بخش عمده آن بر عهده مدیران است که در مجموعه حضور دارند و باید روحیه بسیجی در محیط کار نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:مدیران بسیجی مجموعه معدنی و صنعتی شهرستان به جای نشستن در اتاق خود، باید مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس در میدان عمل تصمیم گیری کنند و ارتباط مستقیم با زیرمجموعه خود داشته باشند تا بهره وری کار و تولید افزایش یابد.

به گفته سعادت فر، اگر مدیر زیرمجموعه خود را درک و با عشق و مسوولیت پذیری کارکند مشکلات به مراتب کمتر است. 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با تاکید بر احیا و ترویج مدیریت بسیجی در بین مدیران و ترویج آن در جامعه کارگری ادامه داد: اگر کارگران محل های کار خود را مقدس و با ارزش بدانند بدون احساس خستگی کار می‌کنند و پایگاهای بسیج نیز باید حیات بخش مجموعه صنعت و معدن و  و کارگران بسیجی حیطه نظارت خویش باشند.

 در این نشست تعدادی از کارگران نقطه نظرهای خود را در ارتباط با محیط کار، حقوق و دستمزد، تبدیل وضعیت و مواردی از این قبیل بیان کردند که سعادت فر قول پیگیری این موارد را داد.

 همچنین وی جامعه کارگری را از اول انقلاب تاکنون سرنوشت ساز و حضور آن ها را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مهم خواند و به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: شرکت همه جانبه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب اقتدار نظام اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

امام جمعه بافق انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم دانست و تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته مردم شریف ایران همیشه جواب دشمن را پای صندوق‌های رای دادند.

به گفته وی مجریان و به ویژه هیات نظارت و بازرسی انتخابات هم باید با عملکرد دقیق و قانونی، امانتداری در صیانت از آرای مردم را اثبات کنند و بی شک با اثبات این مهم، زمینه هرگونه سوءظن در خصوص برگزاری انتخابات منتفی می شود و ملت ایران مانند گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص خواهند بود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به عنوان رخدادی سرنوشت ساز برای آینده کشور و مردم، امانتی نزد دست اندرکاران برگزاری آن است.

امام جمعه، اعتماد و اطمینان مردم به مسوولان را بالاترین سرمایه نظام دانست و اضافه کرد: هرگونه حرکت در چارچوب باور سوزی مردم، نشانه نبود بلوغ سیاسی دست اندرکاران به شمار می رود که الحمدالله مردم بافق نشان دادند که همواره بهترین انتخابات را با کمترین چالش برگزار کردند.

افزون بر ۱۰ هزار نفر در مجموعه های معدنی و صنعتی بافق به کار اشتغال دارند که با احتساب خانواده آنها و کارکنان بازنشسته حدود ۷۵ درصد جمعیت شهرستان به نوعی به شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و سایر معادن وابسته هستند.

 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

عوامل و دست اندرکاران مربوطه از هم اینک خود را برا ی برگزاری انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری مردم، آماده می کنند.

بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان « مبارکه، کوشک و سبزدشت» ۲۸ شورای اسلامی، ۲۲ دهیاری مصوب و بیش از ۱۰۰ پارچه روستا و آبادی دارد که ۷۰ درصد دارای سکنه است.

مرکز شهرستان ۵۸ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها کارگر رونق تولید مقام معظم رهبری مشارکت های مردمی بافق پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگر انتخابات ۱۴۰۰ سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگر رونق تولید مقام معظم رهبری مشارکت های مردمی بافق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: افزود: وقتی انسان در ذهن خودش تصویری از پاکی، صداقت، زیبایی زندگی و پاکدستی متصور می‌شود، کارگر در ذهنش نقش می بنند.

محقق زاده با اشاره به اهمیت موضوع کار و کارگر افزود: مسؤول باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند.

وی با بیان اینکه مسؤولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، تاکید کرد: کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند.

فرماندار کهگیلویه این جلسه را به منظور جلب مشارکت و برنامه ریزی هر چه با شکوه تر روز کار و کارگر دانست و گفت: جشن برای روز کارگر باید با دست پر باشد، چرا که فشار روانی که روی دوش کارگر سنگینی می‌کند، روی هیچ قشری نیست.

محقق زاده با اشاره به اینکه برخی از مصوبات باید ضمانت اجرایی داشته باشند، تاکید کرد: فضای مناسبی برای جایگاه کارگر در نظر بگیرید.

فرماندار کهگیلویه گفت: برخی دنبال این هستند که کار انجام نشوند و ما باید دنبال تبصره‌ای باشیم که کار کارگر تسهیل و بهترین راه انتخاب شود.

وی برگزاری جشنی مناسب و درخور شأن کارگران را ضروری دانست.

کد خبر 6085939

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود