Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا با اشاره به گسترش همکاری ها فی مابین شستا و بورس کالای ایران، این اقدام را در جهت افزایش هرچه بیشتر شفافیت و سالم سازی چرخه ارائه محصولات شرکت های تابعه شستا دانست و افزود: ارتقای سودآوری و کاهش ریسک وصول مطالبات از جمله اهدافی است که باعث افزایش همکاری ها با بورس کالا در برهه کنونی دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوانی فر مدیرعامل شستا وصول سریعتر مطالبات و کاهش هزینه های فروش و تخفیفات مربوطه را از دیگر اهداف افزایش این همکاری اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم با گسترش عرضه محصولات در بورس کالا ضمن ارتقای سودآوری و وصول سریعتر مطالبات، عرضه کالا به فعالین شناسنامه دار صنعت و حذف واسطه‌ها را فراهم سازیم.

محمد رضوانی فر ؛ اهداف امضای تفاهم نامه بین شستا با بورس،افزایش حجم و سرعت مبادلات را شامل می شود

مدیرعامل شستا با اشاره به امضای تفاهم نامه با بورس کالا در تاریخ ۲۱ بهمن ماه گذشته اظهارداشت: با امضای این تفاهم نامه، کارگروه مشترکی برای افزایش حجم و سرعت مبادلات تشکیل شده است که در حال حاضر ماموریت های خود را با دقت دنبال می کند.

وی با اشاره به افزایش حجم ارزش معاملات در سال های اخیر تشریح کرد: حجم ارزش معادلات که در سال ۹۷ در بورس کالا ۱۸۰۰ میلیارد تومان بود، در سال ۹۸ به ۴۰۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

محمد رضوانی فر :سرمایه شستا ۱۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی می‌شود

رضوانی فر با اشاره به عرضه محصولات جدید در بورس کالا، گفت: در طول ماه های اخیر ۹ محصول جدید در بورس کالا پذیرش شد. در این مسیر شرکت‌های شستا محصولاتی از جمله سولفات سدیم، معدنی املاح، تیشو، ام دی اف و کنسانتره ذغال را برای اولین بار در بورس کالا عرضه کرده است.

وی با اشاره به هدف گذاری شستا برای عرضه در بورس کالا، افزود: هدف گذاری اولیه آن است که در سال ۱۴۰۰ به رکورد ۲۰۰۰۰ میلیارد تومان عرضه در بورس کالا دست یابیم.

بیشتر بخوانید

عملکرد شستا در سال ۱۳۹۹ در قاب تصویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شستا سهام شستا شستا در بورس محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا میلیارد تومان بورس کالا رضوانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود