Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:29:00 GMT

مسئولیت یک امانت در دست مسئولان است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۴۹۶۳

مسئولیت یک امانت در دست مسئولان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: هر کسی که در نظام اسلامی مسئولیتی را بر عهده دارد باید این مسئولیت را امانتی برای خدمت به مردم بداند.

به گزارش برنا، به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به فضلیت های ماه مبارک رمضان این ماه را ماه پالایش درون و ماه خود سازی دانست و افزود: ماه مبارک رمضان ماه تولد دوباره ای است که اگر ما در این ماه عزیز الزامات آن را انجام دهیم بی شک همانگونه که پیامبر اکرم(ص) فرموده اند از گناهانمان پاک خواهیم شد و ما باید از این فرصت بسیار گران قیمت به بهترین شکل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقاجانپور مسئولیت را یک امانت در دست مسئولان دانست و گفت: همانگونه امیرالمومنین حضرت علی(ع) می فرمایند مسئولیت یک امانت است، در نظام اسلامی هم بلاشک اینگونه است و ما مسئولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و تا جایی که توان داریم در خدمت به مردم گام برداریم و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح فرصتی است برای خدمت کردن، خدمت کردن به کسانی که جان خود برای دفاع میهن عزیزمان در وسط میدان گذاشته اند و هرلحظه آماده جانفشانی برای ایران عزیز اسلامی هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، الگوی اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه را نمونه موفق این الگو خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت های بسیجی وار کلیه مدیران و کارکنان در وزارت دفاع ما امروز با افتخار می توانیم بگوییم الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می تواند الگوی بسیار مناسبی برا سایر ارگان ها و وزارتخانه و ادارات کشور باشد تا دست نیاز از بیگانگان را قطع کنیم و به خودکفایی و خودبالندگی خیلی خوبی برسیم.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، کار دینی و فرهنگی را اولویت این سازمان دانست و افزود: امروزه با این هجمه دشمن، هرکاری که در امور فرهنگی و دینی انجام شود باز هم کم است و بنده و کلیه سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تمام قد از کارهای فرهنگی حمایت و پشتیبانی می کنیم و حتما این کارهای فرهنگی به صورت بسیار گسترده تر در خصوص بازنشستگان عزیزمان باید صورت پذیرد.

گفتنی است در انتهای این مراسم با اهدای لوحی از 30 سال تلاش حجت الاسلام مومنی در دوران خدمتشان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی حجت الاسلام علی ایزدی به مدت دو سال به ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت دفاع معارفه نیروهای مسلح پالایش تولد نظام اسلامی ایران اقتصاد وزارتخانه اقتصاد مقاومتی اقتصاد نیروهای مسلح وزارت دفاع سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح عقیدتی سیاسی حجت الاسلام وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند

ارشد نظامی آجا و فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هرچند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر پرویز مرادبکی در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتش، اظهار داشت: امام (ره) با توجه به دید و شناخت عمیق خود از ارتش، امروز را روز ارتش نامگذاری کرده و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ارتش را در چتر حمایتی خود قرار داده و این گونه ارتش به شجره طیبه تبدیل شد، گفت: ارتش در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران جزو ارکان اصلی قدرت نظامی بودند.

ارشد نظامی آجا با اشاره به اینکه پس از جنگ نیز ارتش در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیاری داشته است، افزود:  حضور در حیات خلوت آمریکا و در مناطق استراتژیک منطقه تنهابیان‌گر گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز ارتش به جهانیان ثابت کرده که در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و به آنها افتخار می‌کند.

مرادبکی عنوان کرد: به دوستان و دشمنان اعلام می‌کنیم نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هر چند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم و تا آخرین نفس های خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

ارتش در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمن را نخواهد داد 

استاندار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری این روز به نام ارتش جلوی یک توطئه بزرگ را گرفتند، چرا دشمنان می‌خواستند این نیروی مکتبی را دچار اضمحلال کنند، اظهار داشت: امام با دم مسیحیانی خود و نامگذاری این روز، روح تازه‌ای را بر پیکره و ساختار ارتش دمیده و هویتی جدید به او داد.

وی با اشاره به اینکه فرزندان مکتبی ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم و مکتب نشان دادند، مطرح کرد: نیروهای ارتش در ابتدای انقلاب که منافقین به دنبال تجزیه کشور بودند با آنها مقابله کردند، در دوران دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری را آفریدند و در کنار نیروهای بسیجی و سپاهی از مرزهای کشور دفاع کردند.

قاسمی فرزاد با این توضیح که ارتش قدرتمند ما به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا افتخار این را دارد که در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمن را نخواهد داد عنوان کرد: نیروهای نظامی ما در عرصه‌های مختلف هر  حرکت دشمن را تشخیص داده و نظم و امنیت را برای مردم تامین کردند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق که در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر قدس به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از فرماندهان، انجام شد، گفت: رژیم اشغالگر قدس بعد از شش ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن مردم غزه، به سرداران و مرکز دیپلماسی ما حمله کرد و تعدادی از سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند.

استاندار همدان با این توضیح که در واکنش به این‌تجاوز، رهبر معظم انقلاب فرمودند در دفاعی مشروع باید این رژیم تنبیه شود ادامه داد: جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست، اما در دفاع از آرمان‌ها و مردم خود با کسی تعارف ندارد از این جهت در این عملیات 300 موشک و پهباد به سمت دشمن پرواز کرد که در واقع نمایش کوچکی از قدرت بزرگ جمهوری اسلامی بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری  توانسته به قدرت بازدارندگی بالایی دست یابد به گونه‌ای که هیچ دشمنی نتواند به میهن اسلامی حمله کند مطرح کرد: تلاش‌ها و زحمات نیروهای مسلح  در کشور را فراموش نکرده و از آنها تشکر می‌کنیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد