Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: هم‌افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش آموزان به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان فارس اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی به ثمر رسیدن تشکیلاتی انقلابی و حزب الهی به نام بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته است افزود: امروز از دورترین نقاط خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا نشانه‌هایی از تفکر بسیجی مشاهده می‌شود.


مسئول  بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت این تشکل دانشجویی گفت: یکی از رده‌های پرثمر در تشکیلات بسیج، بسیج دانشجویی بوده و خدمت در آن را باید قدر بدانیم.


یوسفی در ادامه با اشاره نقش موثر دانشگاه فرهنگیان در کشور، این دانشگاه را استراتژیک و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، یکی از راهبردی‌ترین دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و ایجاد، حفظ و تقویت تشکیلات در این دانشگاه یک مسئله استراتژیک است.


وی در ادامه به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آن‌ها اشاره و بیان کرد: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان است.


مسئول  بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان را سرشار از تجربه و ظرفیت بسیار شایسته‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: تضمین آینده تربیت نیرو‌های انقلابی و افراد در دست دانشگاه فرهنگیان بوده و هزینه در زمینه آموزش عالی و فعالیت در این دانشگاه یک معامله دو سر سود است از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز متناسب با همین موضوع باید برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد.


یوسفی در ادامه با تاکید بر اجرای طرح‌های تربیتی برای دانش آموزان و بیان هنرمندانه اقدامات و کار‌های شایسته، اضافه کرد: دوره‌های توانمندسازی ویژه ادوار بسیج دانشجویی اثرگذار بوده و در این راستا نیاز به آموزش و به روزشدن است.


وی مدرسه تشکیلات و کادرسازی بسیج دانشجویی (مکتب) فارس را ظرفیت بسیار بالایی برای توانمندسازی اعضای بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: هم افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی بسیج دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر