Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلچین گفت: بیش از یک هزار و ۶۷۵ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از استان گلستان تاکنون عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیش از یک هزار و 675 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از استان گلستان تاکنون عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: تلاش شده که اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه مدارک خود را در صندوق اعتباری هنر تکمیل کنند و بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلچین به راه اندازی «سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه» اشاره کرد و یادآور شد: این سامانه آغازگر یک حرکت جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ضرورت دارد که برای برنامه ریزی یک آمار دقیق و کافی از جامعه فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: تاکنون آمار دقیق و ثبت شده در حوزه های فعالان فرهنگ، هنر و رسانه در سطح استان نداشتیم و بنا شد که زیرساخت های این سامانه ایجاد شود و خوشبختانه این سامانه در روز گذشته رونمایی شد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: راه اندازی این سامانه خواسته هنرمندان نیز بوده و پیش بینی ما این است که اکثریت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وارد این سامانه شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

گلجین ابراز داشت: بیش از 20 تا 30 هزار نفر از هنرمندان در استان گلستان فعالیت می کنند که امیدواریم بخش عمده ای از این اعضا وارد این سامانه شده و اطلاعات خود تکمیل کنند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه آموزشی و یا خدمات رفاهی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ارائه کند نیاز به این است که ظرفیت استان را بشناسیم و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارشاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر اصحاب فرهنگ هنر و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود