Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مراجعین و اعضای مراجع حل اختلاف ( موضوع شکایات کارگری در مراجع رسیدگی ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی ) جلسات رسیدگی هیات های تشخیص و حل اختلاف در مناطق قرمز از جمله شهرستان خرم آباد از  تاریخ ششم تا بیستم اردیبهشت ماه متوقف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنابراین جلساتی که در این بازه زمانی در سامانه جامع روابط کار نوبت دهی شده اند تجدید جلسه و در  این سامانه تاریخ مجدد جلسه اعلام می شود و پس از پایان ۱۴روز، تمدید این دوره تابع سیاست‌های اتخاذ شده خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مراکز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون حکم حسین عبداللهی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات به وی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداللهی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد و پیش از این مسئولیت های متعددی از جمله رییس اداره بودجه دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، رییس اداره برنامه ریزی دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شبستر و فرماندار شبستر را عهده دار بوده است.

مجید سلیمی عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز از سوی مدیر عامل بانک حکم خود را دریافت نمود. سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت اداره کل تدارکات و خدمات را در بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران