Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:14:41 GMT

اینجا منتظر ایده‌های شما است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۴۹۶

ایسنا/ایلام مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام از حمایت و پذیرش ایده‌های کاربردی و نوآورانه در این مرکز خبر داد و گفت: ارائه خدمات به جوانان خلاق و ایده‌پرداز تا مرحله تجاری سازی ایده رایگان است.

«یاسر بشارتی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام در راستای توسعه تجاری‌سازی فناوری، شناسایی افراد نخبه و کارآفرین و حمایت و مشارکت در طرحهای فناورانه دانشجویان،‌ دانش‌آموختگان و سایر علاقمندان‌ به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و فناوری با اجرای برنامه ملی توسعه کسب و کارهای فناورانه جوانان از اواخر شهریورماه سال ۱۳۹۸ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی ایلام آغاز به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ رویداد در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی در این مرکز برگزار شده است، گفت: فناوری اطلاعات، الکترونیک، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی از حوزه‌های تخصصی فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام است.
مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام به خدمات ارائه شده در مرکز منش ایلام اشاره کرد و افزود: تأمین دفتر کار برای تیم‌های علاقه‌مند کسب و کارهای نوپا در یک بازه زمانی مشخص، شناسایی و بکارگیری مربیان مناسب در مرکز در جهت هدایت و ارائه مشاوره به کسب وکارهای نوپا، مشارکت در طرحهای شاخص و بازاریابی و تجاری سازی محصولات، تأمین سرمایه و یا شناسایی سرمایه‌گذار مناسب برای کسب و کارهای موفق، برگزاری پیش رویداد و رویدادهای نوین کارآفرینانه جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقمند و مستعد در زمینه فناروی، معرفی کسب و کارهای برتر به مراکز رشد یا صنعت، ایجاد شبکه ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و کمک به تیم سازی از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌شود.
بشارتی با بیان اینکه ارائه خدمات فوق به جوانان خلاق  و ایده‌پرداز تا مرحله تجاری سازی ایده به صورت رایگان است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت و پذیرش ایده به پایگاه اینترنتی مرکز منش ایلام به نشانی www.maneshilam.ir  یا به صورت حضوری به دفتر این مرکز واقع در میدان میلاد، ابتدای بلوار دانشجو، خانه جوانان، طبقه زیرین مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۸۴۳۲۲۴۳۵۶۳-۰۸۴۳۲۲۴۳۵۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم