Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@13:10:40 GMT

لغو تمام پروازهای ماهان به هند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۶۱۹

لغو تمام پروازهای ماهان به هند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ هواپیمایی ماهان در اطلاعیه هوانوردی (NOTAM) از لغو کلیه پروازهای این شرکت به مقصد دهلی (پایتخت هند) خبر داد.

بر اساس اعلام این شرکت، با توجه به ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ممنوعیت انجام پرواز به هند و پاکستان و بالعکس، این شرکت نیز پروازهای خود به مقصد هند را متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرنشان می‌شود با اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از ساعت ۲۴:۰۰ روز ۴ اردیبهشت و به د ستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه پروازها به مقاصد هند و پاکستان و بالعکس متوقف شد.

این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در پی شیوع کرونای هندی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094231 برچسب‌ها هواپیمایی ماهان هند لغو پرواز ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواپیمایی ماهان هند لغو پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد

ژانگ یوشیا، نایب رئیس شورای نظامی مرکزی چین گفت که کشورش قاطعانه با تمام تحریکات بی اساس در دریا مقابله خواهد کرد و خواستار حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک خواهد شد.

براساس گزارش آر تی، او در سخنرانی امروز خود در افتتاحیه نوزدهمین سمپوزیوم (همایش دانشگاهی) دریایی غرب اقیانوس آرام در شهر چینگدائو چین افزود: چین همواره بر حل و فصل مناقشات دریایی از طریق رایزنی دوستانه با کشور‌های ذی‌ربط اصرار داشته است، اما اجازه نخواهد داد که حسن نیتش را مورد بهره برداری قرار دهند. پکن تحریف قوانین بین المللی را نیز به رسمیت نخواهد شناخت و طبق قانون در صورت نقض عمدی، قاطعانه با تحریکات ناموجه مقابله خواهد کرد.

این مقام چینی خاطرنشان کرد: اختلافات و اصطکاک‌ها ناگزیر به وجود می‌آیند، اما آنچه مهم است یافتن راه درست برای حل آنهاست. تاریخ همیشه نشان داده است که تحریک عمدی درگیری به منظور تامین منافع شخصی در نهایت منجر به آسیب رساندن به طرفی می‌شود که این کار را انجام می‌دهد.

چین ، آمریکا را به افزایش عمدی تنش در دریای چین جنوبی با عبور کشتی‌های جنگی آمریکایی از آب‌های مورد ادعای پکن متهم می‌کند.

نوزدهمین سمپوزیوم دریایی اقیانوس آرام غربی ۲۲ تا ۲۴ آوریل برگزار می‌شود؛ که طی آن موضوعات امنیت جهانی، صلح و آرامش در دریا، همکاری در زمینه امنیت دریایی و نظم دریایی بر اساس قوانین بین المللی و همچنین حاکمیت جهانی دریایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این سمپوزیوم برای دومین بار از سال ۲۰۱۴ در چین برگزار شد. شرکت کنندگان سپس سندی را تصویب کردند که قوانین جدیدی را برای رفتار در دریا تعیین می‌کرد. اولین سمپوزیوم از این دست در سال ۱۹۸۸ برگزار شد که در حال حاضر ۲۹ کشور از جمله روسیه و ۷ کشور دیگر به عنوان ناظر در آن شرکت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد