Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۷ اردیبهشت) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

سرخپوشان پایتخت هم امتیاز با ولوز انگلیس با ۱۶۱۹ امتیاز و با ۴ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۹۸ جهان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پرسپولیس مانند رده بندی پیشین در رده پنجم آسیا جای گرفته است.

تیم استقلال با ۱۵۳۹ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در قاره آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته قبل به رتبه نهم رسیده اند، اما در سطح جهانی با ۹ پله سقوط، در رده ۲۰۶ قرار دارند.

سپاهان با ۱۴۹۸ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۷ قاره کهن قرار گرفته اند. این تیم در سطح جهان نیز با ۱۲ پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه ۲۹۷ جای گرفته است.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، کاوازاکی ژاپن با ۱۶۵۱ امتیاز و ۲ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین صدرنشین شده است. جونبوک موتورز کره جنوبی نیز با ۱۶۴۴ امتیاز و یک پله صعود به رتبه دوم رسیده است. تیم الهلال عربستان صدرنشین هفته گذشته با ۱۶۳۱ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرده است. تیم الدحیل قطر با ۱۶۱۹ امتیاز (با امتیازی برابر با پرسپولیس) بدون تغییر نسبت به هفته گذشته همچنان در رتبه چهارم قرار دارد.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۳ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۵۷ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۲۰۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

رئال مادرید نیز با ۱۹۶۳ امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم ایستاده است. بارسلونا با ۱۹۴۵ امتیاز به رتبه چهارم صعود کرده است.

اینترمیلان با ۱۹۴۴ امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم جای گرفته است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ منچسترسیتی رئال مادرید بارسلونا اینترمیلان پاری سن ژرمن منچستریونایتد آتالانتا سویا آژاکس

بیشتر بخوانید

لیگ قهرمانان آسیا/ الریان با خلیل زاده حذف شد استقلال ۳ - الدحیل قطر ۴/ آبی ها شگفتی ساز نشدند/ الدحیل صدرنشین شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال بایرن مونیخ پله صعود نسبت رده بندی پیشین نسبت به هفته هفته گذشته یک پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در انتها پرسپولیس به برتری ۳ بر صفر رسید.

داور: علی اصغر مومنی

اخطار: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

گل: دانیال اسماعیلی‌فر (۸)، عیسی آل کثیر (۶۶)، محمحسین کنعانی‌زادگان (۷۱ پ) (پرسپولیس)

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی (۸۹- محمدصادق بارانی)، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس (۸۹- محمدامین معیبد نژاد) و علی یوسف (۶۳- رضا امانی نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (۴۶- فرشاد فرجی)، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۷۶- محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، امید عالیشاه (۱۲- وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۷۶- ابوالفضل بابایی).

پرسپولیس در نیمه اول خیلی زود به گل برتری رسد و البته هر دو تیم فرصت‌هایی را از دست دادند. پرسپولیس در اواسط نیمه دوم و در عرض 5 دقیقه دو گل دیگر زد و پیروزی خود را تضمین کرد. 

پرسپولیس با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی رفت تا چشم انتظار نتیجه دیدار فردای استقلال و شمس آذر قزوین باشد. صنعت نفت هم ۱۶ امتیازی باقی ماند و به قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ
  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!