Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@08:39:24 GMT

سردار آزمون شاگرد مورینیو می شود؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۱۸۲

سردار آزمون شاگرد مورینیو می شود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این پیشنهاد در حالی از سوی سایت اسپورت روسیه مطرح شده است که زنیت به همراه سماک در آستانه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر روسیه قرار دارد. اشاره سایت مورد اشاره به نتایج قبلی زنیت در لیگ قهرمانان اروپا به همراه این مربی است. در مقاله ای که بدین منظور در سایت اسپورت روسیه درباره مورینیو منتشر شده این چنین آمده:

« با کمال احترام به سرگئی سماک، سرمربی زنیت باید بگوییم دو حذف شرم‌آور از فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا نشان‌دهنده ناکامی او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی اخراجی تاتنهام می‌تواند به عنوان محرک انگیزشی در زنیت عمل کند. پایه‌های فنی و مادی زنیت سن‌پترزبورگ باعث نمی‌شوند تا انتظارهای مورینیو کاهش یابند و او سرشار از تجربه اروپایی است. این سرمربی پرتغالی می‌تواند با توجه به حضور متعدد زنیت در لیگ قهرمانان اروپا توانمندی و باور این تیم را دوچندان کند. در این صورت منطقی است که به صعود زنیت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایمان بیاوریم و با حضور مورینیو نگاه به وضعیت این تیم در جدول گروهی شرم‌آور نخواهد بود.شاید برخی روش‌های مربیگری مورینیو غیرعملی هستند اما حضورش در زنیت می‌تواند برای مدت کوتاهی روح تازه‌ای به فوتبال روسیه ببخشد.»

 

سماک در صورتی که در فصل جاری لیگ برتر روسیه به همراه تیم زنیت قهرمان شود در قهرمانی به همراه این تیم هت تریک خواهد کرد. از سویی سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرار دارد و شاید در صورت حضور ژوزه در این تیم تصمیم بگیرد تا پایان مدت قرارداد در زنیت بازی کند. به هر صورت بازی زیر نظر مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا می تواند جذابیت های خاصی برای سردار آزمون داشته باشد. هر چند باید به این نکته اشاره کرد که حضور مورینیو در تیم زنیت یک پیشنهاد از سوی سایت روسی است و شاید اصلا مورد توجه باشگاه زنیت قرار نگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام زنیت سنت پترزبورگ ژوزه مورینیو لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد